  • 1. Data: 2010-06-30 11:42:14
    Temat: przejściówka z zapalniczki samochodu na wtyczkę 2,5A/250V~
    Od: "rs" <i...@p...onet.pl>

    pytanie jak w temacie

    chodzi o to jak podłączyć urzadzenie podgrzewacz do butelek mający płaską
    wtyczkę 2,5A/250V~ (takie wtyczki spotytanie np. też w golarkach itd.) do
    zapalniczki w samochodzie?
    Jakaś przejściówka ?

  • 2. Data: 2010-06-30 11:51:39
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    On 30.06.2010 13:42, rs wrote:
> [...]
    > wtyczkę 2,5A/250V~ (takie wtyczki spotytanie np. też w golarkach itd.) do

    Tak, taka "przejściówka" nazywa się przetwornica, a dostępna jest choćby
    na allegro:
    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=prz
    etwornica+12+230

    tylko jest "ale"

    przeczytaj dokładnie jaką moc ma ten Twój podgrzewacz, bo samo
    oznaczenie na wtyczce jest mało miarodajne.
    Więcej niż 120..140W z gniazda zapalniczki raczej nie wyciągniesz,
    trzeba kombinować z podpinaniem się bezpośrednio do akumulatora, no i
    pilnować żeby prądu w aucie nie brakło.

  • 3. Data: 2010-06-30 11:52:18
    Temat: Re: przej?ci?wka z zapalniczki samochodu na wtyczk? 2,5A/250V~
    Od: "Szymon \"JamesB0T\" Kajewski" <j...@p...beztego.onet.pl>

    W dniu 2010-06-30 13:42, rs pisze:
    > pytanie jak w temacie
    >
    > chodzi o to jak pod??czy? urzadzenie podgrzewacz do butelek maj?cy p?ask?
    > wtyczk? 2,5A/250V~ (takie wtyczki spotytanie np. te? w golarkach itd.) do
    > zapalniczki w samochodzie?
    > Jaka? przej?ci?wka ?

    Potrzebujesz przetwornice - zobacz :

    http://allegro.pl/77795_przetwornice.html

    --
    JamesB0T
    Wstrząśnięty - nie zmieszany.

  • 4. Data: 2010-06-30 11:53:22
    Od: "henry1" <henry1(spam)@icpnet.pl>

    Użytkownik "rs" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > pytanie jak w temacie
    >
    > chodzi o to jak podł?czyć urzadzenie podgrzewacz do butelek maj?cy płask?
    > wtyczkę 2,5A/250V~ (takie wtyczki spotytanie np. też w golarkach itd.) do
    > zapalniczki w samochodzie?
    > Jaka? przej?ciówka ?

    Potrzebna jest przetwornica z 12V na 230 V AC o odpowiedniej mocy .

    Pzdr

  • 5. Data: 2010-06-30 11:56:04
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    rs pisze:
> [...]
    > wtyczkę 2,5A/250V~ (takie wtyczki spotytanie np. też w golarkach itd.) do

    W gniazdu zapalniczki nie ma 230V~ a 12V= więc potrzebujesz
    przetwornicy 12V->230V, do kupienia na allegro (o różnych mocach).

    --
    Filip.

  • 6. Data: 2010-06-30 12:00:33
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    rs pisze:
> [...]
    > wtyczkę 2,5A/250V~ (takie wtyczki spotytanie np. też w golarkach itd.) do

    ja myślę że musisz poszukać "samochodowy podgrzewacz do butelek" na
    allegro a nie bawić się w przetwornice.

    Michoo

  • 7. Data: 2010-06-30 12:04:17
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 30.06.2010 13:42, schrieb rs:
> [...]
    > wtyczkę 2,5A/250V~ (takie wtyczki spotytanie np. też w golarkach itd.) do

    Kup podgrzewacz do samochodu na 12V. Będzie kosztować podobnie albo i
    mniej od przetwornicy.

    Waldek

  • 8. Data: 2010-06-30 12:27:58
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Wed, 30 Jun 2010 13:53:22 +0200, henry1 napisał:

    > Użytkownik "rs" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Potrzebna jest przetwornica z 12V na 230 V AC o odpowiedniej mocy .

    I wygrzać 100W w podgrzewaczu i jeszcze 30W w przetwornicy.
    Taniej będzie kupić podgrzewacz na 12V

    --
    begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 9. Data: 2010-06-30 12:33:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Verox,

    > I wygrzać 100W w podgrzewaczu i jeszcze 30W w przetwornicy.
    > Taniej będzie kupić podgrzewacz na 12V

    I samochodowy zasilacz do laptopa. I samochodowe ładowarki do
    wszystkiego... A potem z nadmiarem badziewia nie ma co zrobić.

    Przetwornica jakieś 100-150W na stałe pod fotel i z głowy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2010-06-30 13:45:08
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:656167421.20100630143338@pik-net.pl,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> nabazgrał:
    (ciap)

    > I samochodowy zasilacz do laptopa. I samochodowe ładowarki do
    > wszystkiego... A potem z nadmiarem badziewia nie ma co zrobić.
    >
    > Przetwornica jakieś 100-150W na stałe pod fotel i z głowy.

    I już mozna na stałe przeprowadzić się z domu do samochodu. ;-)

    --
    Włodek