  • 1. Data: 2017-06-16 17:26:47
    Temat: Dziwne "wygięcia" czy to normalne ?
    Od: marko <m...@g...com>

    Ostatnio zdejmowałem zderzak i zobaczyłem 2 takie wygięcia, czy to jest
    normalne ?

    https://zapodaj.net/94dd958f3788e.jpg.html

    audi b7

  • 2. Data: 2017-06-16 20:24:41
    Temat: Re: Dziwne "wygięcia" czy to normalne ?
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Ostatnio zdejmowałem zderzak i zobaczyłem 2 takie wygięcia, czy to jest
    > normalne ?
    >
    > https://zapodaj.net/94dd958f3788e.jpg.html
    >
    > audi b7

    To jest specjalne, coby woda tam była i gniło na potęge :)
    Wojtek

  • 3. Data: 2017-06-16 21:57:00
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-06-16 17:26, marko wrote:
    > Ostatnio zdejmowałem zderzak i zobaczyłem 2 takie wygięcia, czy to jest
    > normalne ?

    jak sobie wstukasz nazwe czesci i model w allegro to zobaczysz - tttm

  • 4. Data: 2017-06-16 22:51:13
    Od: "nom" <n...@g...com>

    Pewnie po dzwonie, bo ten plastikowy czarny element nitowany jest pęknięty.

  • 5. Data: 2017-06-17 06:08:10
    Od: marko <m...@g...com>

    W dniu 2017-06-16 o 22:51, nom pisze:

    > Pewnie po dzwonie, bo ten plastikowy czarny element nitowany jest pęknięty.

    Wiem że jest pęknięty bo sam go niechcący ułamałem
    Te wygięcia są IDENTYCZNE z dwóch stron

  • 6. Data: 2017-06-17 06:49:13
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 16.06.2017 o 17:26, marko pisze:
    > Ostatnio zdejmowałem zderzak i zobaczyłem 2 takie wygięcia, czy to jest
    > normalne ?
    >
    > https://zapodaj.net/94dd958f3788e.jpg.html
    >
    > audi b7
    IMO nie jest to normalne, ale Niemcom zdarza się czasem komplikować
    rzeczy proste ;-)
    Wpisz w wyszukiwarkę "belka przednia audi b7" i pooglądaj obrazki.
    Jacek

  • 7. Data: 2017-06-17 07:04:51
    Od: marko <m...@g...com>

    W dniu 2017-06-17 o 06:49, Jacek pisze:

    > IMO nie jest to normalne, ale Niemcom zdarza się czasem komplikować
    > rzeczy proste ;-)
    > Wpisz w wyszukiwarkę "belka przednia audi b7" i pooglądaj obrazki.
    > Jacek

    Dzięki. Widzę że tak wszystkie mają

  • 8. Data: 2017-06-17 17:31:16
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 16 Jun 2017 17:26:47 +0200, marko napisał(a):

    > Ostatnio zdejmowałem zderzak i zobaczyłem 2 takie wygięcia, czy to jest
    > normalne ?

    Wygląda na jakiś dodatkowy punkt gięcia po to żeby się przy niedużej
    stłuczce nie gieły obie strony samochodu.

  • 9. Data: 2017-06-17 21:26:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Jun 2017 06:08:10 +0200, marko napisał(a):

    > Wiem że jest pęknięty bo sam go niechcący ułamałem
    > Te wygięcia są IDENTYCZNE z dwóch stron

    Wygladaja jak po wypadku, ale w co by tak ladnie symetrycznie
    przydzwonic :-)

    J.

  • 10. Data: 2017-06-17 22:13:53
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Wygladaja jak po wypadku, ale w co by tak ladnie symetrycznie
    > przydzwonic :-)

    Już się wyjaśniło, ale...
    Nie ma żadnej szansy, aby tak ładnie beleczkę zwęzić bez żadnego
    podparcia z tyłu. Przy uderzeniu z przodu przesunęła by się do tyłu
    łamiąc ładnie w jednym punkcie (zakładając że przeszkoda wąska), a nie
    zgniatając.

    Miłego.
    Irek.N.