  • 1. Data: 2009-03-23 12:15:40
    Temat: Dziwne zachowanie podczas wydruku dwustronnego w HP2200
    Od: "Skrzekacz" <s...@w...pl>

    Witam

    Kupiłem dwie drukarki HP220 z duplexem. O ile pierwsza przy druku
    dwustronnym drukuje standardowo 1,2,3,4 (strony po kolei) to druga drukuje
    1,3,2,5,4 no i zacina się po wydrukowaniu 4 stron (2 kartki).
    Opisze moze dokładniej to drukowanie dwustronne. Wychodzi pierwsza strona,
    zostanie wycofana, nastepnie wychodzi 3 strona, zostaje wycofana i wychodzi
    komplenta kartka ze stronami 1-2 itd.

    Czy jakbym zmienił firmware dla tej drukarki to zaczęłaby drukować jak ta
    pierwsza, czy moze to jakies inne rozwiązanie mechaniczne, które jest zużyte
    i nie ma co liczyc na poprawę.
    Obie drukarki bardzo dobrze drukują jednostronnie.

    Z góry dziękuję

  • 2. Data: 2009-03-23 23:19:37
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Skrzekacz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zostanie wycofana, nastepnie wychodzi 3 strona, zostaje wycofana i
    > wychodzi komplenta kartka ze stronami 1-2 itd.

    wyglada, jakby w drugiej drukarce bylo ustawione drukowanie broszury
    (booklet). Sprawdz we wlasciwosciach sterownika w okolicach, gdzie sie
    wlacza duplex.
    Duplex moze byc uzywany w kilku "trybach" - wzdluz krotszego, dluzszego
    brzegu albo w trybie "booklet", gdzie wydrukowane kartki sa gotowe do
    zlozenia w ksiazke/broszure juz w odpowiedniej kolejnosci

    Przy okazji - pytanie o sterowniki raczej nie na te grupe.

    Pozdrawiam
    Michal