  • 11. Data: 2009-04-22 19:01:24
    Temat: Re: E51 pozeracz baterii
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    >> http://komorkomania.pl/2007/12/04/nokia-energy-profi
    ler-bateria-pod-kontrola/

    >> uruchom i powiedz ile mA żre.

    Przy wygaszonym u mnie jest ok 0,04W przy włączonym ekranie na max jasność
    ok 0,8W, przy ustawieniu jasności na 5 w programie LightCtrl jest ok 0,1W.

    > Może ktoś wrzucić na inne www, bo nie chce mi się zakładać konta.
    LOL
    http://tnij.org/c9w5

  • 12. Data: 2009-04-22 19:06:38
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "owp" <o...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > LOL
    > http://tnij.org/c9w5

    I co ci się wyświetla po kliknięciu "Download now"?
    Forum Nokia Login
    To access the requested page, you must first login by entering your Forum Nokia
    username and password.
    Twój lol jest nieuzasadniony.

  • 13. Data: 2009-04-22 20:49:56
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > http://komorkomania.pl/2007/12/04/nokia-energy-profi
    ler-bateria-pod-kontrola/

    > uruchom i powiedz ile mA żre.

    dzięki, w pewnym momencie przy wygaszonym telefonie najniższe wartości były
    takie:
    czas 40.088,
    moc 0.084,
    prąd 0.022,
    napięcie 3.823,
    temp 30.2

    zatem wychodzi że wszystko OK poza baterią?
    brat

  • 14. Data: 2009-04-22 20:51:22
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > Forum Nokia Login
    > To access the requested page, you must first login by entering your Forum

    też mi się nie chciało rejestrować ale nazwę programu wrzuciłem w google i
    wyrzucił m.in. ten adres
    http://www.symbian-freak.com/news/007/11/nokia_energ
    y_profiler.htm
    brat

  • 15. Data: 2009-04-22 21:09:20
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    dałem test co 5s i zastanawia mnie ten ciąg danych:

    33.889,0.027,0.007,3.806,30.2
    39.538,0.030,0.008,3.806,30.2
    45.188,0.027,0.007,3.806,30.1
    50.836,0.027,0.007,3.806,30.1
    56.486,0.038,0.010,3.809,30.1
    62.135,0.030,0.008,3.809,30.1
    67.784,0.027,0.007,3.809,30.1
    73.433,0.027,0.007,3.809,30.1
    79.082,0.034,0.009,3.809,30.1
    84.008,0.027,0.007,3.809,30.1

    wychodzi że moc jest rzędu 0.027...0.03...0.0038 na włączonym wygaszaczu a
    prąd 7...10mA, nie za dużo?
    brat

  • 16. Data: 2009-04-22 23:26:55
    Od: "Piotr M " <h...@N...gazeta.pl>

    bratPit[pr] napisał:

    > kilka smsow dziennie i gadając może z 10 min/dziennie na drugi dzień po
    > ładowaniu bateria jest w agonii,

    A ściśle w temacie ale z innej beczki. Bo wiadomo, można wymieniać bez końca
    modele telenów pożeraczy baterii. A czy nie można udostępnić dedykowanej
    baterii 1500 czy 2000? Chodzi o marketing (nagonka na lekkość, kształt i
    wielkość), może chodzi o stronę techniczną, o co chodzi. A może można,
    szczerze to nie wiem, czy dany model obsługuje baterie o definiowanym maxie
    pojemności? Bardzo chętnie bym nosił (używał) telefon 150 czy 180g, ale żeby
    żył dłużej!! Najbardziej mnie wkurza praktycznie całkowite ograniczenie
    korzystania z wifi (voip - wchodzę do domu/firmy/sklepu/punktu działalności,
    jestem pod stacjonarnym, wychodzę, nie jestem. A poza tym duży użyteczny
    wyświetlacz ale co z tego jak musi być blady bo prąd.

    Pzdr, Piotr M

  • 17. Data: 2009-04-23 08:00:17
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > http://komorkomania.pl/2007/12/04/nokia-energy-profi
    ler-bateria-pod-kontrola/

    > uruchom i powiedz ile mA żre.

    widać pożera 7-10mA na czuwaniu pytanie ile pożera innym którym bateria
    trzyma 5dni? skoro podobnie to baterie aż tyle się różnią?
    brat

  • 18. Data: 2009-04-23 10:18:18
    Od: "owp" <o...@g...pl>

> [...]
    > Forum Nokia Login
    > To access the requested page, you must first login by entering your Forum
    Wyświetla mi się storna
    http://www.forum.nokia.com/info/sw.nokia.com/id/3248
    66e9-0460-4fa4-ac53-01f0c392d40f/Nokia_Energy_Profil
    er.html z
    której można pobrać program.
    A LOL jest z Twojego lenistwa.

  • 19. Data: 2009-04-23 15:16:38
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "owp" <o...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Wyświetla mi się storna
    > http://www.forum.nokia.com/info/sw.nokia.com/id/3248
    66e9-0460-4fa4-ac53-01f0c392d40f/Nokia_Energy_Profil
> [...]

    Chyba jesteś upośledzony. Zrobiłem film o co mi chodziło:
    http://www.speedyshare.com/267561457.html

  • 20. Data: 2009-04-23 19:23:13
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    > Chyba jesteś upośledzony. Zrobiłem film o co mi chodziło:
    > http://www.speedyshare.com/267561457.html
    LOL, chciało ci się film robić, a nie chce ci się programu znaleźć ?