  • 21. Data: 2009-04-23 19:59:41
    Temat: Re: E51 pozeracz baterii
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    bratPit[pr] napisal(a):

    > widać pożera 7-10mA na czuwaniu pytanie ile pożera innym którym bateria
    > trzyma 5dni? skoro podobnie to baterie aż tyle się różnią?

    sprawdzę u kobity i dam znać.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 22. Data: 2009-04-23 19:59:41
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Piotr M napisal(a):

    > szczerze to nie wiem, czy dany model obsługuje baterie o definiowanym maxie
    > pojemności? Bardzo chętnie bym nosił (używał) telefon 150 czy 180g, ale żeby
    > żył dłużej!! Najbardziej mnie wkurza praktycznie całkowite ograniczenie

    czy tak samo chętnie posiadałbyś telefon 2 razy grubszy? :)
    (estetycznie)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 23. Data: 2009-04-23 21:28:09
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > sprawdzę u kobity i dam znać.

    thx, będę dźwięczny :-)
    brat

  • 24. Data: 2009-04-23 22:15:56
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "bratPit" napisał:

    > wychodzi że moc jest rzędu 0.027...0.03...0.0038 na włączonym wygaszaczu
    > a prąd 7...10mA, nie za dużo?

    Jeśli jest to ciągły pobór (a nie chwilowy - Profiler pewnie też trochę
    konsumuje na własne potrzeby), to niby trochę za dużo bo przy standardowej
    baterii daje to niewiele ponad 100 godzin czuwania, czyli dwukrotnie mniej
    niż deklaruje producent Ale kto by tam wierzył producentowi ;->
    Zerknij też na wyniki innych, np. tu:
    http://forum.symbianos.pl/viewtopic.php?f=66&t=34159

    JoteR

  • 25. Data: 2009-04-24 09:34:36
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > baterii daje to niewiele ponad 100 godzin czuwania, czyli dwukrotnie mniej
    > niż deklaruje producent Ale kto by tam wierzył producentowi ;->

    [chyba] bingo! winnym wydaje się temat/motyw który miałem zainstalowany,
    powodował wzrost poboru mocy co jakąś minutę,
    a taki był ładny: http://www.pizero.net/archives/477 heh,
    a są do ściągnięcia skądś jakieś oryginalne ładne motywy coby nie żarło
    mocy?
    póki co muszę kilka dni potestować na fabrycznych motywach i zobaczymy,
    dzięki,
    brat

  • 26. Data: 2009-04-29 16:16:38
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    bratPit napisal(a):

> [...]

    ~0,03W przy działającym wygaszaczu ekranu (czyli kiedy nic się nie dzieje)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 27. Data: 2009-04-29 19:33:03
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    > ~0,03W przy działającym wygaszaczu ekranu (czyli kiedy nic się nie dzieje)

    i kiedy telefon nie jest zasmiecony garminami innymi bzdetami to tak - 0,03
    wygaszacz cclock - ustawiony energoszczenie - bez sekundnika itd.

  • 28. Data: 2009-04-29 21:45:39
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Michal napisal(a):

    > i kiedy telefon nie jest zasmiecony garminami innymi bzdetami to tak - 0,03
    > wygaszacz cclock - ustawiony energoszczenie - bez sekundnika itd.

    garmina brak, w zasadzie wtedy działa tylko standardowy wygaszacz
    ekranu.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 29. Data: 2009-04-30 09:06:25
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > ~0,03W przy działającym wygaszaczu ekranu (czyli kiedy nic się nie dzieje)

    dzięki, wywalenie zainstalowanego 'tematu' poprawiło żywotność baterii do 3
    dni, pozostaje jeszcze bestprofiles ale jego się nie pozbędę, nie ma
    możliwości,
    brat