  • 1. Data: 2015-04-21 18:53:53
    Temat: ECH81 gdzie kupic?
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Gdzie jest w Polsce dobre zrodlo do zakupu lamp elektronowych? Allegro
    mnie nie interesuje

    Przepalila sie lampa w moim ulubionym zabytkowym radioodbiorniku

    A.L.

  • 2. Data: 2015-04-21 19:26:37
    Temat: Re: ECH81 gdzie kupic?
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 21.04.2015 o 18:53, A.L. pisze:
    > Gdzie jest w Polsce dobre zrodlo do zakupu lamp elektronowych? Allegro
    > mnie nie interesuje
    >
    > Przepalila sie lampa w moim ulubionym zabytkowym radioodbiorniku
    >
    > A.L.

    A czemu nie Allegro. Lampy kupuję tylko tam i się jeszcze nie naciąłem w
    tej kwestii. ECH81 to bardzo popularna lampa stopnia przemiany
    częstotliwości. Bez problemu za grosze kupisz tzw. NOS (czyli nieużywany
    leżak magazynowy).

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 3. Data: 2015-04-21 21:10:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości
    >Gdzie jest w Polsce dobre zrodlo do zakupu lamp elektronowych?
    >Allegro
    >mnie nie interesuje
    >Przepalila sie lampa w moim ulubionym zabytkowym radioodbiorniku

    Ejze, my tu jestesmy nowoczesni i lampy nigdzie w sklepie juz nie
    kupisz :-)

    W Desie tez nie radze, bo Cie wyklna :-)

    J.

  • 4. Data: 2015-04-21 21:33:25
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2015-04-21 o 18:53, A.L. pisze:
    > Gdzie jest w Polsce dobre zrodlo do zakupu lamp elektronowych? Allegro
    > mnie nie interesuje
    >
    > Przepalila sie lampa w moim ulubionym zabytkowym radioodbiorniku
    >
    > A.L.

    Jak Warszawa, to Wolumen w niedzielę przed obiadem.

  • 5. Data: 2015-04-21 22:47:53
    Od: "Kutivate" <C...@i...pl>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup
    com...

    Gdzie jest w Polsce dobre zrodlo do zakupu lamp elektronowych? Allegro
    mnie nie interesuje

    Przepalila sie lampa w moim ulubionym zabytkowym radioodbiorniku

    A.L.

    Znalazłem takie coś
    http://www.sklep.lampyelektronowe.pl/?490,ech81-tele
    funken-nos

  • 6. Data: 2015-04-22 01:00:58
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Przepraszam, że za Twoim pośrednictwem, ale nie mam oryginalnego postu
    Andrzeja, pozwolę wsobie więc, odpisać mu tutaj...
    Użytkownik "Kutivate" <C...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mnie nie interesuje
    >
    > Przepalila sie lampa w moim ulubionym zabytkowym radioodbiorniku

    Andrzej, jeśli chcesz, to ja znalazłem u siebie kilka takich lampek i
    chętnie ci odstąpię. Nie mam jak sprawdzić, to jedyna "okoliczność ujemna".
    Do ustalenia na terenie Warszawy, to bym podjechał.

    --
    Numery telespamerów: 814605413 222768000 616285002
    (będzie ich więcej, gdy zadzwonią)

  • 7. Data: 2015-04-22 04:18:26
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 22 Apr 2015 01:00:58 +0200, "ACMM-033" <v...@i...pl>
    wrote:

    >Andrzej, jeśli chcesz, to ja znalazłem u siebie kilka takich lampek i
    >chętnie ci odstąpię. Nie mam jak sprawdzić, to jedyna "okoliczność ujemna".
    >Do ustalenia na terenie Warszawy, to bym podjechał.

    Zanotowalem. Dzieki za oferte. Odezwe sie w lipcu, jak bede w
    Warszawie. Poki co, awarie zglosil szwgier, starej daty elektronik

    A.L.

  • 8. Data: 2015-04-22 06:39:46
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 22.04.2015 o 04:18, A.L. pisze:

    > Zanotowalem. Dzieki za oferte. Odezwe sie w lipcu, jak bede w
    > Warszawie. Poki co, awarie zglosil szwgier, starej daty elektronik
    >
    > A.L.

    A skąd jesteś ? Na Pomorzu też się taka lampka znajdzie i to nieużywana :-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 9. Data: 2015-04-22 21:51:49
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Zanotowalem. Dzieki za oferte. Odezwe sie w lipcu, jak bede w
    > Warszawie. Poki co, awarie zglosil szwgier, starej daty elektronik

    OK, schowam je gdzieś w bezpiecznym miejscu, aby dotrwały.