  • 21. Data: 2014-09-25 21:01:39
    Temat: Re: ESP jak to działa?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello rAzor,

    Thursday, September 25, 2014, 8:48:45 PM, you wrote:

    [...]

    > Sprytnie. :-)

    Ale to żaden spryt - proste stwierdzenie faktu. Lolek jest nudny i
    całkowicie przewidywalny. Ma ubogi zakres środków wyrazu. Tamtejsi
    trolle go po prostu zeżrą i nawet nic im między zębami nie zostanie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2014-09-25 21:04:34
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa>

> [...]
    > całkowicie przewidywalny. Ma ubogi zakres środków wyrazu. Tamtejsi
    > trolle go po prostu zeżrą i nawet nic im między zębami nie zostanie.

    Podejrzewałem, ze chodzi o sprytne wskazanie "temu misiu" nowego
    siedliska. :-)

  • 23. Data: 2014-09-25 21:15:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello rAzor,

    Thursday, September 25, 2014, 9:04:34 PM, you wrote:

    > Podejrzewałem, ze chodzi o sprytne wskazanie "temu misiu" nowego
    > siedliska. :-)

    Ten misiu jest na tyle upierdliwy, że zostanie tutaj, dopóki mu nie
    zbrzydnie. Nie wierzę, żeby się odważył na pręga - szkoda mi go, jak
    sobie wyobrażę taką sytuację. Ja jednak cały czas liczę na to, że
    Lolek się ucywilizuje w końcu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2014-09-25 22:10:26
    Temat: <OT>Re: ESP jak to działa?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 25 Sep 2014, rAzor wrote:

    > A była zima ostatniego roku?

    Hm... jest gdzieś w USA miejscowość o nazwie "Polska"?

    Bo u mnie była, przynajmniej cztery dni, z czego jeden
    w październiku (wiem bo łopatę wyciągałem).

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2014-09-25 23:31:33
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał(a)

    > Trudno mówić na temat jazdy ponad 120km/h po oblodzonej drodze.

    Po oblodzonej, to nawet trudno się tak rozpędzić.

    Ale tutaj:
    https://www.youtube.com/watch?v=KIUMAmquOqs
    dochodzi do ~100km/h po ubitym śniegu.

    --
    Tomek

  • 26. Data: 2014-09-25 23:51:38
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-09-25 23:31, Tomek Kańka pisze:

    > Po oblodzonej, to nawet trudno się tak rozpędzić.
    >
    > Ale tutaj:
    > https://www.youtube.com/watch?v=KIUMAmquOqs
    > dochodzi do ~100km/h po ubitym śniegu.

    Ale różnica między dochodzić do, a nie zejść poniżej jest kolosalna i
    między śniegiem a oblodzeniem :-)

    A ja po śniegu jeżdżę tak:
    https://www.youtube.com/watch?v=3gBwctH9mBg

    Te szybsze fragmenty to też tak 100+km/h - na Frigo bez kolców, i bez ESP ;)

  • 27. Data: 2014-09-26 11:58:00
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    weź mi odpowiedz raz, coś się złamany chuju do mnie przypierdolił,
    zaraz założę ci bloga to się nie pozbierasz...

  • 28. Data: 2014-09-26 12:18:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello platformowe,

    Friday, September 26, 2014, 11:58:00 AM, you wrote:

    > weź mi odpowiedz raz, coś się złamany chuju do mnie przypierdolił,
    > zaraz założę ci bloga to się nie pozbierasz...

    Uspokój się Karolu, bo cokolwiek złego zrobisz to i tak obróci się
    przeciw tobie. ZMĄDRZEJ wreszcie i zacznij się zachowywać jak
    cywilizowany człowiek - będziesz tak samo traktowany.
    Dopóki bluzgasz i wyzywasz - spodziewaj się tylko i wyłącznie pogardy.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 29. Data: 2014-09-26 12:23:04