    From: Pawel <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: ESTOOL V2.11 - test dysku
    Date: Mon, 20 Apr 2009 09:08:01 -0700 (PDT)

    Witam
    Wkurza mnie jedna rzecz, zakupiłm nowy dysk no i chcę puścić na nim
    full test ESTOOL-em v2.11.
    Z tego co pamiętam gdy puszczałem ten test na 750 GB trwał on około 10
    godzin.
    Dlatego się pytam: nie ma żadnej możliwości by nie czekać aż tyle
    czasu, żeby puścić ten test pod wirtualnym kompem (taki soft pod
    windę)?
    Panowie zauważcie, że kiedyś gdy zakładało się partycje fdiskiem a
    formatowało poleceniem format także się wydawało, że te OPERACJE są
    niedostępne spod Windows, a tu proszę zawitał WIN XP i JEST TO
    MOŻLIWE. Więc powiedźcie mi, czy jest jakiś sposób by nie czekać 10
    godzin aż program sprawdzi dysk?
    dzięki za zainteresowanie tematem.