  • Data: 2017-07-21 14:04:48
    Temat: Elektroniczna wysyłka deklaracji podatkowych
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Trochę ntg ale; może ktoś coś wie.

    Po 1 lipca 2017 nie miało być możliwości wysyłki deklatacji (m.in. VAT) za
    pomocą komputerów z WindowsXP.
    Ale wczoraj chciałem wysłać VAT-7 i myślę sobie; spróbuję. No i wysłałem,
    dostałem UPO.
    Zdziwiłem się, że zadziałało i aż zadzwoniłem do US aby upewnić się że
    dostali; dostali.

    No i pytanie: czy to chwilowe czy coś im sie obsuwa, a może będzie można
    jednak używać XP?
    W całym internecie tylko wszędzie powtarzają, że nie można a tu "jak nie
    można jak można".

    Wie ktoś coś?

    jp