  • 1. Data: 2013-06-18 12:15:50
    Temat: Elektrowrzeciono?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    http://imageshack.us/a/img42/3156/1mha.jpg
    Jest takie coś na A.
    Chyba to nie jest elektrowrzeciono. Widać stożek i klin na nim.
    Napęd czegoś?
    Sprzedający nic nie wie.
    Co to za pokrętła z boku? Wygląda jak smarowniczki. To z plombą.
    Są po obu stronach.

    Robert

  • 2. Data: 2013-06-18 12:38:49
    Temat: Re: Elektrowrzeciono?
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Tuesday, 18 June 2013 11:15:50 UTC+1, Robert Wańkowski wrote:
    > http://imageshack.us/a/img42/3156/1mha.jpg
    >
    > Jest takie coś na A.

    Coś hydraulicznego. Pokaż zbliżenia tabliczek znamionowych. Jak to sprzedający nic
    nie wie? Zajumane?

  • 3. Data: 2013-06-18 12:42:47
    Od: Miroslaw Kwasniak <m...@i...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:
    > http://imageshack.us/a/img42/3156/1mha.jpg
    > Jest takie coś na A.
    > Chyba to nie jest elektrowrzeciono. Widać stożek i klin na nim.

    Nie wiem czy firma TOS Hydraulika Vrchlabi zajmowała się elektryką ;)

    > Napęd czegoś?
    > Sprzedający nic nie wie.
    > Co to za pokrętła z boku? Wygląda jak smarowniczki. To z plombą.
    > Są po obu stronach.

    Wygląda to na przyłącze hydrauliczne. A plomba gwarantuje, że to nówka nie
    śmigana ;)

  • 4. Data: 2013-06-18 12:59:06
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "Miroslaw Kwasniak"
    > Wygląda to na przyłącze hydrauliczne. A plomba gwarantuje, że to nówka nie
    > śmigana ;)
    Podobno nówka.
    Myślałem, że to na prąd. A to pędzone hydrauliką. Przyłącze elektryczne to
    pewnie do sterowania.
    No to podam linka, ale nie lubię tego robić bo za miesiąc będzie martwy.
    http://allegro.pl/elektrowrzeciono-i3329682244.html
    Na drugiej tabliczce doczytałem się części opisu
    SP? 0,5A
    74 21
    Elektro zawór?

    Robert

  • 5. Data: 2013-06-18 13:24:03
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2013-06-18 12:59, Robert Wańkowski pisze:
    /.../

    Może po ilości *złącz elektrycznych* coś będzie wiadomo. Ta szara puszka
    wygląda dosyć bogato.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 6. Data: 2013-06-18 13:57:03
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Tuesday, 18 June 2013 12:24:03 UTC+1, PeJot wrote:
    > W dniu 2013-06-18 12:59, Robert Wańkowski pisze:
    >
    > /.../
    >

    > Może po ilości *złącz elektrycznych* coś będzie wiadomo. Ta szara puszka
    >
    > wygląda dosyć bogato.

    Mi śmierdzi prądniczką tachometryczną albo jakąś formą enkodera, ale ja się nie znam.
    Konrad

  • 7. Data: 2013-06-18 14:43:58
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >Mi śmierdzi prądniczką tachometryczną albo jakąś formą >enkodera, ale ja
    >się nie znam.

    Przez takie malutkie złącze to mocy za wiele się nie doprowadzi.
    To musi być sterowanie albo pomiar.

    Łukasz

  • 8. Data: 2013-06-19 06:29:25
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2013-06-18 14:43, Ukaniu pisze:

    > Przez takie malutkie złącze to mocy za wiele się nie doprowadzi.

    Elektrowrzeciona niekoniecznie muszą mieć parę kW.

    > To musi być sterowanie albo pomiar.

    A moc przekazywana hydraulicznie.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 9. Data: 2013-06-23 00:08:51
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-06-18 12:59, Robert Wańkowski wrote:

> [...]
    > to pewnie do sterowania.
    > No to podam linka, ale nie lubię tego robić bo za miesiąc będzie martwy.

    A ten nie ;-)
    http://archi.inosak.org/imgdb/item3329682244_1.html

    Włodek

  • 10. Data: 2013-06-23 09:34:18