  • 1. Data: 2013-06-23 09:24:46
    Temat: hamulce proszkowe i ich dynamika
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    Czołem. Ma ktoś praktykę z elektrycznie sterowanymi hamulcami
    proszkowymi, np.

    http://www.cantonigroup.com/pl/components/ema_elfa/s
    eries/82/hamulce-i-sprz%C4%99g%C5%82a-proszkowe/

    Jak określić właściwości dynamiczne tego urządzenia, napędzanego
    silnikiem elektrycznym mocy kilkuset watów? Chodzi o zamodelowanie
    obciążenia zmiennego w czasie.
    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2013-06-25 13:53:52
    Temat: Re: hamulce proszkowe i ich dynamika
    Od: "W.Kr." <w...@g...com>

    W dniu niedziela, 23 czerwca 2013 09:24:46 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:
> [...]

    > Jak określić właściwości dynamiczne tego urządzenia, napędzanego
    >
    > silnikiem elektrycznym mocy kilkuset watów? Chodzi o zamodelowanie

    Teoretyczne rozważania sa tu:
    Sylwester Markusik, Sprzęgła mechaniczne.
    i w pracy doktorskiej autora.
    Wszystko widać pod hasłem: Sylwester Markusik, sprzęgła.

    W.Kr.