  • 1. Data: 2019-08-05 15:28:22
    Temat: Elektryczne szyby.
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    Co mogło nawalić - z klawisza przy kierowcy można opuszczać i podnosić
    wszystkie. Nie działa tylko indywidualne użytkowanie.. Co się mogło stać?

  • 2. Data: 2019-08-05 16:01:50
    Temat: Re: Elektryczne szyby.
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 5 sierpnia 2019 08:28:24 UTC-5 użytkownik Trybun napisał:
    > Co mogło nawalić - z klawisza przy kierowcy można opuszczać i podnosić
    > wszystkie. Nie działa tylko indywidualne użytkowanie.. Co się mogło stać?

    jest blokada wlaczona. Zazwyczaj po stronie kierowcy.

  • 3. Data: 2019-08-05 16:12:52
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 05.08.2019 o 16:01, s...@g...com pisze:
    > jest blokada wlaczona. Zazwyczaj po stronie kierowcy.

    Oczywiście.. Jak to mówią - "pod latarnią najciemniej",. Właśnie miałem
    dzwonić do autoelektryka i umawiać na wizytę.. Dzieki.