  • 1. Data: 2019-08-04 23:21:47
    Temat: Naklejki PMS
    Od: Krzysztof Kaliński <k...@g...com>

    Hej,
    Dawno mnie tutaj nie było z różnych powodów, ale okazało się, że serwery
    news nie wyparowały, a i grupa pl.misc.samochody dalej istnieje :)
    Czy ktoś jeszcze ma w zapasie, niepotrzebne, kupione w zbyt dużej
    ilości, zawadzające lub przypadkiem znalezione naklejki PMS? :) Chętnie
    odkupię jedną :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Krzysiek

  • 2. Data: 2019-08-05 08:03:08
    Temat: Re: Naklejki PMS
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-08-04 o 23:21, Krzysztof Kaliński pisze:
> [...]
    > Czy ktoś jeszcze ma w zapasie, niepotrzebne, kupione w zbyt dużej
    > ilości, zawadzające lub przypadkiem znalezione naklejki PMS? :) Chętnie

    Hmmm.. jest tego pełno w google, np
    https://bit.ly/2yDUevH

    ;)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-08-05 13:57:50
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > Czy ktoś jeszcze ma w zapasie, niepotrzebne, kupione w zbyt dużej
    > ilości, zawadzające lub przypadkiem znalezione naklejki PMS? :) Chętnie
    arkusz naklejek (ale badziewnie wykonanych) wywaliłem ale mam gdzieś
    plik corela

  • 4. Data: 2019-08-05 19:21:12
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-08-05 o 13:57, sirapacz pisze:
    > arkusz naklejek (ale badziewnie wykonanych) wywaliłem ale mam gdzieś
    > plik corela

    Jak masz Corela, to połóż gdzieś i rzuć linkiem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2019-08-05 23:05:04
    Od: Krzysztof Kaliński <k...@g...com>

    W dniu 05.08.2019 o 13:57, sirapacz pisze:
    > arkusz naklejek (ale badziewnie wykonanych) wywaliłem ale mam gdzieś
    > plik corela

    A mógłbym się usmiechnąć o ten plik? :)

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 6. Data: 2019-08-06 08:32:19
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > A mógłbym się usmiechnąć o ten plik? :)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Krzysiek

    poszło na priv - zakładam, że adres jaki masz tu podany do maili jest
    właściwy:)

  • 7. Data: 2019-08-06 10:20:07
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-08-06 o 08:32, sirapacz pisze:

    > poszło na priv - zakładam, że adres jaki masz tu podany do maili jest
    > właściwy:)

    Do mnie też możesz pchnąć na priv?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2019-08-06 16:47:04
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 4 Aug 2019 23:21:47 +0200, Krzysztof Kaliński napisał(a):

> [...]
    > Czy ktoś jeszcze ma w zapasie, niepotrzebne, kupione w zbyt dużej
    > ilości, zawadzające lub przypadkiem znalezione naklejki PMS? :) Chętnie

    Powinienem jeszcze jakieś mieć, ale to będzie w którymś z pudeł po
    przeprowadzce (takich, co stoją drugi rok). Spróbuję je namierzyć, ale to
    może chwilę potrwać.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2019-08-06 22:50:36
    Od: Krzysztof Kaliński <k...@g...com>

    W dniu 06.08.2019 o 08:32, sirapacz pisze:

    > poszło na priv - zakładam, że adres jaki masz tu podany do maili jest
    > właściwy:)

    Tak, doszło :)
    Dzięki!

  • 10. Data: 2019-08-07 09:05:07
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-08-06 o 22:50, Krzysztof Kaliński pisze:

    > Tak, doszło :)
    > Dzięki!

    A ja nadal nic na privie nie widzę :(

    --