  • 11. Data: 2013-11-29 16:54:28
    Temat: Re: Elektryka w UK
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2013-11-29 16:22, Cezar pisze:

    > - bezpiecznik we wtyczce - pomaga w przypadku przeciecia kabla

    I to jest jedyna jego funkcja ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 12. Data: 2013-11-29 17:27:42
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 29/11/2013 15:54, PeJot wrote:

    > I to jest jedyna jego funkcja ?

    Co ma jeszcze robic? Odrgywac melodyjki?

    c.

    ---
    This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus protection is
    active.

  • 13. Data: 2013-11-29 20:02:47
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2013-11-29 17:27, Cezar pisze:

    > Co ma jeszcze robic? Odrgywac melodyjki?

    Serio pytam. Jak często zdarza się przecięcie kabla ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 14. Data: 2013-11-29 20:23:15
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-11-29 16:06, forestdumb pisze:
    > Tak przy okazji jeśli robilibyśmy nowe państwo, np na marsie to jaki
    > system wtyczek przyjąć?
    >
    > Ja głosuję za szwabskim shucko - zawsze wsadzisz, przemyślana
    > konstrukcja, brak bolca :)
    >
    > A Wy?

    Akurat nie ma co głosować, bo standard światowy został już wybrany. Jest
    nim IEC 60906-1.

    http://en.wikipedia.org/wiki/IEC_60906-1

    Na razie niestety tylko w Brazylii, ale może wkrótce i u nas. Tylko że
    pewnie znowu będzie wówczas szum, co to nam Unia nakazuje...

  • 15. Data: 2013-11-29 20:41:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał w wiadomości
> [...]
    >Na razie niestety tylko w Brazylii, ale może wkrótce i u nas. Tylko
    >że pewnie znowu będzie wówczas szum, co to nam Unia nakazuje...

    Spoko spoko - Unia ma ten sam problem - miliardy niekompatybilnych
    gniazdek i wtyczek.
    Duzo jeszcze wody w Wisle, Renie i Tamizie przeplynie, zanim to sie
    przyjmie :-)

    J.

  • 16. Data: 2013-11-29 21:04:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    AlexY pisze tak:

    > To wyląda jak typowy squat, z domem nawet biedoty ma niewiele
    > wspólnego.

    Podobnie wyglądały trzy równoległe do tej ulice. Tak mieszkają
    nasze orły-sokoły. W rozdzielnicy elektrycznej rosły pieczarki :)

    --
    Piter

  • 17. Data: 2013-11-29 21:08:35
    Od: "Karlson z dachu" <k...@k...neta>

    "PeJot" <P...@m...pl> wrote in message

    > Serio pytam. Jak często zdarza się przecięcie kabla ?

    Przy kazdej zmianie/zmniejszeniu przekroju przewodu, 'commonsense'
    podpowiada zastosowanie odpowiednio mniejszego bezpiecznika.

    --
    ..

  • 18. Data: 2013-11-29 21:54:26
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik PeJot napisał:

    > Serio pytam. Jak często zdarza się przecięcie kabla ?

    Kilka tych bezpieczników we wtyczce już mi poszło gdy tablicowego nie
    ruszyło.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 19. Data: 2013-11-29 21:57:49
    Od: AlexY <a...@i...pl>

  • 20. Data: 2013-11-30 02:08:49
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik PiteR napisał:

    > Podobnie wyglądały trzy równoległe do tej ulice. Tak mieszkają
    > nasze orły-sokoły. W rozdzielnicy elektrycznej rosły pieczarki :)

    A.... wynajmowane, to się nie dziwię, nikt komuś sprzątać ogródka nie
    zamierza.