  • 1. Data: 2018-05-01 06:28:19
    Temat: 'Enable hardware acceleration' dla flash'a
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Grafika zintegrowana Intel 945, streaming wideo w przeglądarce Firefox, ustawienia
    Flash Player'a (prawy klik na ekranie):
    Co - ale tak dokładniej w szczegółach - spowoduje włączenie lub wyłączenie opcji
    opcji 'Enable hardware acceleration'?
    Czy to musi być grafika z dedykowanym układem dla flasha?
    W okienku informacyjnym flasha info:
    Video decoding: software, Video rendering: software.

  • 2. Data: 2018-05-01 23:52:03
    Temat: Re: 'Enable hardware acceleration' dla flash'a
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2018-05-01 o 06:28, ń pisze:
    > Co - ale tak dokładniej w szczegółach - spowoduje włączenie lub
    > wyłączenie opcji opcji 'Enable hardware acceleration'?

    Ja nie fachowiec, ale z problemem się zetknąłem. Zapewne sprzętowy
    "dopalacz" daje spore odciążenie procesora, no i ma wpływ na płynność,
    etc. itd. - ale... Ale w moim przypadku było tak, że nie był odtwarzany
    dźwięk (filmów nie oglądam na kompie, wić nie wiem).
    Dopiero wyłączenie akceleracji pozwoliło mi słuchać muzyki. W necie
    zetknąłem się z potwierdzeniem: inni też tak mieli.