  • 1. Data: 2018-04-23 01:41:56
    Temat: micro sd card write protected
    Od: 2late <d...@w...pl>

    Zablokowalo m karte pamieci.
    Nie moge usunac plikow, sfortmatowac, usunac partycji, pod Windowsem i Ubuntu.
    Pliki wideo z karty normalnie sie odtwarzaja ale juz nowe sie nie zapisuja.
    Tzn. po usunieciu plikow lub formacie podlaczam karte do komputera i
    wszystko jest po staremu.

    Jak to odblokowac?

  • 2. Data: 2018-04-23 12:43:02
    Temat: Re: micro sd card write protected
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2018-04-23 01:41, 2late wrote:

> [...]
    > Pliki wideo z karty normalnie sie odtwarzaja ale juz nowe sie nie zapisuja.
    > Tzn. po usunieciu plikow lub formacie podlaczam karte do komputera i

    Mozliwe ze padla Ci karta. Kontroler pamieci na niej blokuje
    mozliwosc zapisu aby sie wiecej nie napsulo. Lepiej zgraj z niej
    wszystko dopoki dziala.

    Co do odratowywania - mozna pokombinowac z kilkoma narzedziami
    do naprawy pamieci flash, ale jest duza szansa ze czeka ja
    utylizacja. Bo nawet jesli sie przypadkiem uda ja odratowac,
    to ciezko ufac ze sie nie uwali ponownie i juz bezpowrotnie.

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2018-04-23 19:11:47
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 23.04.2018 01:41, 2late wrote:
> [...]
    > Pliki wideo z karty normalnie sie odtwarzaja ale juz nowe sie nie zapisuja.
    > Tzn. po usunieciu plikow lub formacie podlaczam karte do komputera i

    Miałem taki sam przypadek na dwóch kartach microSD (jedna ze dwa, druga
    z rok temu).
    Karty do dziś dają się odczytać, ale jakakolwiek próba zapisu kończy się
    tak samo - po odłączeniu zasilania wszystko wraca do stanu początkowego.
    Jedną "usmażyłem" w czytniku Kingston FCR-MRG2, druga zachorowała tak
    "sama z siebie".
    Próbowałem formatować, repartycjonować, zerować dd-em. Nic nie pomogło.

  • 4. Data: 2018-04-23 19:53:13
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Imo warto uznać śmiertelność flaszek.

    I na dodatek podziękować opaczności (a może producentom?), że psują się
    w tak porządny sposób.

    Też taką miałem.

  • 5. Data: 2018-04-23 20:09:54
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 23/04/2018 06:53 PM, t-1 wrote:

    > I na dodatek podziękować opaczności (a może producentom?), że psują się w
    > tak porządny sposób.
    >
    > Też taką miałem.

    Poki co skontaktowalem sie z serwisem sandiska. Wyslali mailem jakis
    formularz. Jak tylko znajde jakis aparat fotograficzny ktory czytelnie
    sfotografuje mi numer seryjny wysylam reklamacje.
    Tak mi poradzil google.

  • 6. Data: 2018-04-23 20:14:04
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 23/04/2018 06:11 PM, mrvtktjv wrote:

> [...]
    > z siebie".
    > Próbowałem formatować, repartycjonować, zerować dd-em. Nic nie pomogło.

    Po ostatnim filmie widze za karta padla w gopro. Tak w polowie zdania.
    Zanim sie skapowalem, kilka razy jezdzilem z kamera jak glupi, myslac ze
    sie nagrywa. :)
    Kupilem dwie identyczne karty tego samego dnia bo byla promocja (black
    friday) i widze ze cena do dzisiaj sie trzyma (kupilem za polowe) wiec
    warto reklamowac.

  • 7. Data: 2018-04-23 22:19:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "t-1" pbl6hs$9sv$...@p...nask.net.pl

    > I na dodatek podziękować opaczności (a może producentom?), że psują się w tak
    porządny sposób.

    Mogłaby nie psuć się. ;)
    Jak mam reklamować, skoro na karcie są
    ważne ;) pliki, których nie mogę skasować?

    Dyski HDD psują się sektorowo:

    - jakiś sektor nie daje się zapisać,
    ale reszta dysku jest sprawna

    lub gorzej:

    - jakiś sektor nie daje się odczytać,
    ale reszta dysku jest sprawna

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,

  • 8. Data: 2018-04-24 22:56:49
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Nie masz jakiegoś skanera w pobliżu?

    -----