  • 41. Data: 2019-02-12 13:28:52
    Temat: Re: Eneloop Pro jednak do d...
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 12 Feb 2019 12:08:32 +0000, Queequeg wrote:

    > No nie, bo za mój go skazali (i zaliczyli areszt na poczet kary), a za
    > tamten mu się całkowicie upiekło. Dodatkowej kary nie dostał, ale już w
    > KRK figuruje.

    Ale co to zmienia w kontekście twojego samochodu? No chyba że zamykasz
    samochód z czystego altruizmu, coby wspomóc organa sprawiedliwości w
    skutecznym usuwaniu złoczyńców ze społeczeństwa, to wtedy rozumiem.

    > Zamek zmieniłem za grosze, klapę bagażnika wyklepałem sobie sam i to w
    > sumie tyle z uszkodzeń. Nie lakierowałem, bo się nie opłacało.

    No widzisz, a tamten drugi nic nie musiał klepać.

    Mateusz

  • 42. Data: 2019-02-12 15:05:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 lutego 2019 14:34:58 UTC+1 użytkownik Queequeg napisał:

    > Co do zostawiania otwartego samochodu... zależy gdzie się parkuje. Na
    > swoim podwórku to jeszcze (chociaż też miałbym opory), ale na dzielonym
    > parkingu lub na ulicy?

    Ja praktycznie cały czas i wszędzie zostawiam otwarty
    Raz mi z samochodu pudełko po telefonie komórkowym zginęło.
    Córce kupiliśmy telefon, w aucie sobie wymieniła kartę a pudełko zostawiła na
    siedzeniu. Auto zostawiliśmy na ulicy pod blokiem w Gdańsku
    Za jakieś 4godziny schodzimy i patrzymy że pudełka nie ma
    Szczęście że auto otwarte było bo bym jeszcze szybę stracił przez głupie pudełko.

  • 43. Data: 2019-02-13 08:57:38
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    ps.com...

> [...]
    > Za jakieś 4godziny schodzimy i patrzymy że pudełka nie ma
    > Szczęście że auto otwarte było bo bym jeszcze szybę stracił przez głupie

    '91, rejon Zakopane, Nowy Targ, a dokładniej, Suche k. Poronina.
    W co drugim samochodzie widok nie do pomyślenia w stolicy - coś nawet
    kosztownego, np. radio, auto niezgorsze, na widoku, jakoś nie było widać
    oznak, że tam kradną. Można powiedzieć, taka trochę wystawa a-la targowisko
    próżności - mam i się z tym nie kryję, ale tu raczej "mam radio i po co
    chować, jak nie kradną?". Nawet nie "zastaw się a postaw się", "po prostu
    mam, co w tym złego, że nie chowam tego po wszystkich możliwych kątach?".
    Gospodarze podpytywani nie stwierdzili istotnego problemu złodziejstwa.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.

  • 44. Data: 2019-02-14 13:24:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 31 Jan 2019 00:07:10 +0100, w <q2tanj$ve2$1@node2.news.atman.pl>, "Zbynek
    Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Chyba nikt rozsądny nie oczekuje, że w tej temp będzie osiągalna
    > pojemność nominalna. Niech choćby będzie w ogóle działać. Jak
    > pisałem, potem nawet w -8 nie banglało.

    Może to nie stricte problem z akumulatorkami, tylko z elektroniką urządzenia?

    Dla porównania - aparat fot. Sony (już ma z 6 latek chyba) wyłącza mi się
    szybko na mrozie.

    Naładowałem do pełna i nagrywam film w domu - po 30 min. wyłączył się (taki
    limit dla filmu), a jeszcze pewnie by pociągnął z 10min.

    Włożyłem do lodówki (8 st.), poczekałem aż się schłodzi i włączam film --
    pociągnął 3min.
    Na mrozie działa mi z 1min.

    Może po prostu spadek napięcia jest taki, że elektronika aparatu go wyłącza?
    Bo po ogrzaniu pojemność odzyskuje :)

    PS. Widziałem w necie polski test działania aku w ujemnych temperaturach,
    Eneloopy wypadły średniawo, ale oddawały z 60 czy 80% pojemności. Poszukaj.

  • 45. Data: 2019-02-14 14:43:58
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    r...@k...pl napisał(a) :

    > Może to nie stricte problem z akumulatorkami, tylko z elektroniką urządzenia?

    Przecież napisałem, że nie działa z aku, a działa za chwilę z
    bateriami. W tej samej temp.

    > PS. Widziałem w necie polski test działania aku w ujemnych temperaturach,
    > Eneloopy wypadły średniawo, ale oddawały z 60 czy 80% pojemności. Poszukaj.

    Po co mam szukać? Moje nie działały. Od oglądnięcia przeze mnie
    filmu nie zaczną działać. Chyba że też będą oglądały, to może się
    przełamią, że ich pobratymcy działają i też ruszą.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 46. Data: 2019-02-15 00:29:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 14 Feb 2019 14:43:58 +0100, w <q43rc4$uqb$1@node1.news.atman.pl>, "Zbynek
    Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Przecież napisałem, że nie działa z aku, a działa za chwilę z
    > bateriami. W tej samej temp.

    Aku mają niższe V -- 1,2V vs 1,5V.

    > Po co mam szukać? Moje nie działały. Od oglądnięcia przeze mnie
    > filmu nie zaczną działać. Chyba że też będą oglądały, to może się
    > przełamią, że ich pobratymcy działają i też ruszą.

    Założę się, że działają, tylko napięcie dają za niskie.
    Do czego je podłączasz?