  • 1. Data: 2019-01-25 03:49:52
    Temat: Klips do SOT-23-6
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy produkuje ktoś małe klipsy testowe do oscyloskopu
    (analizatora logicznego) które dałyby się zapiąć na SOT-23-6?
    Myślę o czymś w tym stylu:
    https://www.mte.net/cable-with-sop8-test-clip-24xx-d
    evices

  • 2. Data: 2019-01-26 23:28:19
    Temat: Re: Klips do SOT-23-6
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Czy produkuje ktoś małe klipsy testowe do oscyloskopu
    > (analizatora logicznego) które dałyby się zapiąć na SOT-23-6?
> [...]

    Właśnie wpadł mi do głowy pomysł, aby ZROBIĆ sobie takiego
    klipsa z klipsa do włosów jakie można kupić dla małych dziewczynek :-)
    https://allegro.pl/oferta/zabka-spinka-klips-krabik-
    do-wlosow-komplet-10-szt-6059875420
    Co myślicie o przerobieniu takiego klipsa na SOT23-6 ?

  • 3. Data: 2019-01-27 14:00:34
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 25 stycznia 2019 04:25:18 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > Czy produkuje ktoś małe klipsy testowe do oscyloskopu
    > (analizatora logicznego) które dałyby się zapiąć na SOT-23-6?

    Google: sot23-6 test clip

  • 4. Data: 2019-01-27 15:57:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Google: sot23-6 test clip

    Od tego zacząłem. Ale niestety kicha.

    Nie chodzi mi o podstawkę do programowania tylko
    o klips do analizatora logicznego/oscyla który mogę
    zapiąć do polutowanej płytki jak są problemy...

  • 5. Data: 2019-01-27 16:11:24
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 27 stycznia 2019 15:57:20 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Od tego zacząłem. Ale niestety kicha.

    Eee tam..

    https://www.diagnosys.com/en/products/pinpoint-range
    2/test-adaptors-dtis
    http://www.diagnosys.com/DTI/41-1580.PDF

  • 6. Data: 2019-01-27 17:19:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    ps.com...

    > Eee tam..
    >
    > https://www.diagnosys.com/en/products/pinpoint-range
    2/test-adaptors-dtis
    > http://www.diagnosys.com/DTI/41-1580.PDF

    A wiesz, że patrzyłem na to? Ale odrzuciłem bo stanowczo za duże...
    A to jest jedyna opcja "gotowca" z tego co mi wychodzi z poszukiwania.

  • 7. Data: 2019-01-27 20:17:15
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 27 stycznia 2019 17:19:11 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > A wiesz, że patrzyłem na to? Ale odrzuciłem bo stanowczo za duże...
    > A to jest jedyna opcja "gotowca" z tego co mi wychodzi z poszukiwania.

    Może tu coś znajdziesz:

    https://www.digikey.com/products/en/test-and-measure
    ment/test-clips-ic/624?k=test%20clip