  • 1. Data: 2019-01-24 21:45:54
    Temat: Transmiter BT zasilany ze standardowych aku (AA, AAA)
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    Czy ktoś z Was zetknął się z transmiterem Bluetooth, który byłby
    zasilany z AAA, lub AA? Bo te, co widzę na Allegro, to mają wbudowaną, i
    raczej niewielką baterię, a mi chodzi o to, by można było aku zamienić,
    zużyte wyjąć, i ładować w zewnętrznej ładowarce.

    Fajnie byłoby, gdyby transmiter był dwukierunkowy, ale zadowolę się
    takim, co nasłuchuje dźwięków via BT, a wysyła na mini-jacka.

  • 2. Data: 2019-01-25 09:34:46
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 24.01.2019 o 21:45, JaNus pisze:
> [...]
    >
    > Fajnie byłoby, gdyby transmiter był dwukierunkowy, ale zadowolę się
    > takim, co nasłuchuje  dźwięków via BT, a wysyła na mini-jacka.

    Spokojnie mozesz go zasilic z baterii, dzialaja od 3,3 do 2.5V.
    Kupisz na aliexpress