  • 1. Data: 2009-04-27 13:41:12
    Temat: przeniesienie numeru zarejestrowanego na osobe trzecią
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Jak w temacie. co trzeba zrobic? Czy osoba na ktora zarejestrowany
    jest numer musi osobiscie pojsc do punktu danego operatora i tam jakos
    przerejestrowac numer? A moze jakies pismo? Jak oni to weryfikuja?

  • 2. Data: 2009-04-27 16:13:41
    Temat: Re: przeniesienie numeru zarejestrowanego na osobe trzecia
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Uzytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisal
    > Jak w temacie. co trzeba zrobic? Czy osoba na ktora zarejestrowany
    > jest numer musi osobiscie pojsc do punktu danego operatora i tam jakos
    > przerejestrowac numer? A moze jakies pismo? Jak oni to weryfikuja?

    Zwykle potrzebny/wymagany jest dowód osobisty. Jesli zainteresowany nie moze
    sie
    stawic osobiscie z DO, powinno wystarczyc upowaznienie. Trzeba sie tylko
    dowiedziec, czy wystarczy zwykle, czy notarialne.
    A jeszcze prosciej jest przerejestrowac numer na osobe jeszcze bardziej
    zainteresowana ;) a ta juz sama pójdzie dokad trzeba z wlasnym DO.

    Maciek.

  • 3. Data: 2009-04-27 18:15:26
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Maciej Muran wrote:
    > Zwykle potrzebny/wymagany jest dowód osobisty. Jesli zainteresowany nie
    > moze sie stawic osobiscie z DO, powinno wystarczyc upowaznienie. Trzeba
    > sie tylko dowiedziec, czy wystarczy zwykle, czy notarialne.

    Zgodnie z KC do upowaznienia na wykonanie czynnosci "danej sily"
    wystarczy upowaznienie takiej samej "sily" - czyli do umowy pisemnej
    wystarczy upowaznienie pisemne. Do umów wymagajacych notariusza,
    konieczne jest upowaznienie notarialne.
    Ja w salonach przy podpisywaniu umów z operatorem nie widzialem
    notraiuszy...

    > A jeszcze prosciej jest przerejestrowac numer na osobe jeszcze bardziej
    > zainteresowana ;) a ta juz sama pójdzie dokad trzeba z wlasnym DO.

    Wlasnie. To zwykle ledwie kilka klikniec online.

    Jakub

  • 4. Data: 2009-04-27 18:27:03
    Od: BearBag <c...@g...com>

    >         Wlasnie. To zwykle ledwie kilka klikniec online.

    jak mozna przerejestrowac numer online? kazdy operator to umozliwia?