  • 41. Data: 2009-04-19 20:55:32
    Temat: Re: Era premia a rozwiązanie umowy.
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2009-04-19 13:35, Jingiel pisze:

    > A moze byc kilka spraw tutaj
    > 1.2. w terminie uregulował opłaty z faktury za co najmniej 3 ostatnie
    > Cykle Rozliczeniowe;

    faktury są płacone w terminie - schodzą automatycznie z ROR

    > 5. W chwili oświadczenia o rezygnacji z udziału w Programie, Operator
    > przerywa naliczanie punktów. Dotychczas zgromadzone punkty,
    > niewykorzystane przez Uczestnika do dnia rezygnacji z udziału w
    > Programie, są anulowane z dniem złożenia oświadczenia o rezygnacji.

    Ale ja przecież nie składałem oświadczenia o rezygnacji z programu tylko
    z umowy a ona wygaśnie dopiero za kilka tygodni.

    > Zlozyl oswiadczenie o rezygnacji? Zlozyl. Umowa trwa, ale jest juz
    > wypowiedziana, wiec zrezygnowal. Moze miec pretensje do siebie, ze
    > przespal.

    Nie przespałem tylko uważałem, ze to co wcześniej dostałem zostanie na
    koncie. Ok, by było jeśli nie naliczali by punktów od daty złożenia
    wypowiedzenia, ale to co było powinno zostać na koncie.
    Punkty premia mam od wielu lat i za dawnych czasów tak nie było.
    Regulamin czytałem, choć muszę przyznać, iż nie ten co wszedł od
    26.02.2009. Jeszcze jedno nie zmienia się reguł w trakcie gry.
    Jak w regulaminie posiadania telefonu w abonamencie dodadzą zapis, iż
    rozwiązanie umowy jest równoznaczne z obiciem Ci mordy za brak lojalność
    i zmianę tę wprowadzą na tydzień przed wygaśnięciem Ci umowy to też się
    zgodzisz z tym?
    Tak na marginesie, w iboa nadal mogę zobaczyć ile mam tych punktów,
    tylko nie mogę zamówić nagrody.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 42. Data: 2009-04-19 21:00:42
    Od: Olo <w...@j...cy>

  • 43. Data: 2009-04-19 21:41:44
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    w iboa nadal mogę zobaczyć ile mam tych punktów,
    > tylko nie mogę zamówić nagrody.

    Dzwoniles do nich? Maila napisales? Co odpowiedzieli?

    Jingiel

  • 44. Data: 2009-04-20 05:32:57
    Od: "Bartek" <d...@c...eranet.pl>

    Użytkownik "Olo" <w...@j...cy> napisał w wiadomości
    > Regulamin czytałem, choć muszę przyznać, iż nie ten co wszedł od
    > 26.02.2009. Jeszcze jedno nie zmienia się reguł w trakcie gry.

    oj i znow nie masz racji - regulamin moga sobie zmieniac ile razy chcą.
    Twoim świetym prawem jest niezaakceptowanie zmian w regulaminie i
    odstąpienie na tej podstawie od umowy/wystąpienie z programu. Jeśli nie
    podjąłes takich kroków to domyślnie zaakceptowałeś zmiany.
    Normy prawne regulujące stosunki wynikajace z umów są zapisane w KC lub
    właściwych ustawach a nie w "WydajeMiSieZeTakJestWiecTakNapewnoJest".
    Dobrze jest pamietac o tej zasadzie - pozwala to uniknac pozniejszych
    rozczarowan i nieuprawnionych oskarzen drugiej strony o nieuczciwosc.
    pzdr
    b.