  • 1. Data: 2010-03-16 13:50:35
    Temat: Espero Daewoo - co sądzicie?
    Od: "Art." <l...@g...com>

    Witam,
    Co sądzicie o Daewoo Espero. Jest okazja, bo od znajomego, w roczniku
    1995, 1,8. Ciekawie wyposażony, tylko, że bez ABS.
    Na co przydałoby się zwrócić uwagę przy kupnie, co psuje się
    najczęściej itd.
    Co wychodzi przy używaniu. Ogólnie chciałbym troszkę poznać to auto
    przed kupnem, bo biorę pod uwagę ten model.
    Pozdrawiam
    Art.

  • 2. Data: 2010-03-16 13:56:22
    Temat: Re: Espero Daewoo - co sądzicie?
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    http://www.autocentrum.pl/oceny/daewoo/espero/
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-03-16 15:15:25
    Od: "Tomek" <t...@t...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    Art. napisał(a):
    > Ogólnie chciałbym troszkę poznać to auto przed kupnem, bo biorę pod uwagę
    > ten model.
    http://www.autocentrum.pl/oceny/daewoo/espero/
    --

    Miałem 10 lat. Generalnie polecam, ale w wieku nie starszym niż 5-6 lat. W
    wieku lat 8-10 zaczyna się sypać (u mnie były to sprężyny, elektryka,

  • 4. Data: 2010-03-16 15:40:21
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-03-16 13:50, Art. pisze:
> [...]
    > Co wychodzi przy używaniu. Ogólnie chciałbym troszkę poznać to auto
    > przed kupnem, bo biorę pod uwagę ten model.

    Jeżeli to naprawdę od znajomego, a przy tym w przyzwoitej cenie i
    stanie, to bierz "w ciemno". Sprawdź jedynie, kiedy był ostatnio robiony
    rozrząd (kilkaset złotych) oraz czy z silnika nie leje się olej. Resztę,
    nawet jeżeli wysiądzie, zrobisz za parę groszy w pierwszym lepszym
    warsztacie.
    pwz

  • 5. Data: 2010-03-16 15:51:30
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-03-16 15:15, *Tomek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    Co to za nowa moda na pisanie pod delimeterem - zwracaj troszkę uwagę
    jak piszesz (nie pod "-- ").

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 6. Data: 2010-03-16 16:08:25
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Mirek Ptak napisał(a):
    > Co to za nowa moda na pisanie pod delimeterem - zwracaj troszkę uwagę
    > jak piszesz (nie pod "-- ").
    Nie mówiąc już o tym, komu odpisuje.
    OE rządzi LOL
    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2010-03-17 02:37:05
    Od: "Art." <l...@g...com>

    pwz pisze:
> [...]
    > robiony rozrząd (kilkaset złotych) oraz czy z silnika nie leje się
    > olej. Resztę, nawet jeżeli wysiądzie, zrobisz za parę groszy w
    Dzięki wielkie za dobre słowo - ciągle rozważam, ale coraz bliżej
    decyzji jestem.
    Art.

  • 8. Data: 2010-03-18 21:49:45
    Od: "Tomek" <t...@t...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpisać:
    >
    > Co to za nowa moda na pisanie pod delimeterem - zwracaj troszkę uwagę jak

    Czyli nad? W tym miejscu?
    To jakoś nie wygląda dobrze...
    T.

  • 9. Data: 2010-03-18 21:51:13
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    Tomek pisze:

    > Czyli nad? W tym miejscu?
    > To jakoś nie wygląda dobrze...
    > T.

    Bo nie wycinasz sygnaturki przedpiścy. Normalne czytniki robią to z
    automatu.

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 10. Data: 2010-03-18 21:51:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 18 Mar 2010 21:49:45 +0100, Tomek napisał(a):

    > Czyli nad? W tym miejscu?
    > To jakoś nie wygląda dobrze...

    NAD swoim. A to co pod cudzym masz usunąć.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel