  • 1. Data: 2010-03-16 13:58:56
    Temat: serwis dla nissanow, wawa
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    Witam,

    Poleccie mi prosze dobry i tani serwis dla nissanow w zachodniej wawie bo juz
    zygam placic 50 PLN za zaroweczke w ASO.

    Pozdr

  • 2. Data: 2010-03-16 14:31:33
    Temat: Re: serwis dla nissanow, wawa
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > Poleccie mi prosze dobry i tani serwis dla nissanow w zachodniej wawie bo
    > juz
    > zygam placic 50 PLN za zaroweczke w ASO.

    Dobre pseudoxenony chyba tyle właśnie kosztują, nie ma się co odwracać od
    ASO ;-)
    Mechanika to autobodex. Tylko nie zamontuje Ci taniego zamiennika.

    grzech
    nyska

  • 3. Data: 2010-03-16 18:27:27
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    > Dobre pseudoxenony chyba tyle właśnie kosztują, nie ma się co odwracać od
    > ASO ;-)
    > Mechanika to autobodex. Tylko nie zamontuje Ci taniego zamiennika.

    lol, ja mowie o zaroweczce podswietlajacej przycisk ! Chyba 2,50 PLN tyle
    kosztuje na wolumenie, zgadza sie? A nie 150 PLN?

    Pozdr

  • 4. Data: 2010-03-17 08:48:49
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > lol, ja mowie o zaroweczce podswietlajacej przycisk ! Chyba 2,50 PLN tyle
    > kosztuje na wolumenie, zgadza sie? A nie 150 PLN?

    Takie coś to każdy elektryk samochodowy Ci wymieni.
    A pukałeś w przycisk? Czasem na stykach się luzuje i puknięcie pomaga:)

    grzech
    nyska