  • 81. Data: 2010-06-30 18:53:00
    Temat: Re: FIAT Linea przegląd gwarancyjny - cena porażka
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    news:i0epte$5kb$1@mx1.internetia.pl...

    > O widze kolejna światła myśl. W jednym samochodzie wkład
    > węglowy posiada zalety w innym nie no no :)

    Nic takiego nie napisałem.

    > Pudlo:)

    No to jeśli producent samochodu produkuje taki filtr i przewidział
    jego użycie w tym modelu to oczywiście zmienia postać rzeczy
    i wycofuję poprzednią opinię na ten temat.

    > Dalem Ci _oryginalne_ numery referencyjne PSA filtrów do 307/308.
    > C2 to tani zwykły filtr,75 to filtr węglowy. Można je stosować zamiennie.

    Tak, tak - już jest to jasne.

    > To że jesteś ignorantem udowodniłem powyżej.

    Czy mógłbyś zachować poziom dyskusji nieco wyżej?
    Na przykład - bez epitetów?

  • 82. Data: 2010-06-30 18:54:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

> [...]
    > tlenki metali alkalicznych i krzemionkę). Charakteryzuje się bardzo dużą
    > powierzchnią w przeliczeniu na jednostkę masy (500÷2500 m?/g - dla
    > porównania powierzchnia kortu tenisowego wynosi około 260 m?), dzięki
    > czemu jest doskonałym adsorbentem wielu związków chemicznych."
    >
    > Jak umiesz skorzystac z kalkulatora, to policz sobie jaka bedziesz mial
    > powierzchnie filtrowania gdy naniesiesz 150-200g dobrej "mieszanki" wegla
    > na filtr. Choc osobiscie watpie ze umiesz to zrobic, bo nie jestes w
    > stanie przeczytac powyzszych paru zdan ze zrozumieniem.

    Twój poziom kultury, jakkolwiek przeciętny na grupie samochodowej,
    jest niestety poniżej tego co ja oczekuję od rozmówców...
    Powstrzymaj się proszę o tego typu wystąpień.

  • 83. Data: 2010-06-30 19:46:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Pszemol pisze:

    > Czy mógłbyś zachować poziom dyskusji nieco wyżej?
    > Na przykład - bez epitetów?

    To zależy od tego czy do klepania w klawisze oprócz rąk wykorzystasz też
    mózg.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 84. Data: 2010-06-30 19:48:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Pszemol pisze:

    > Twój poziom kultury, jakkolwiek przeciętny na grupie samochodowej,
    > jest niestety poniżej tego co ja oczekuję od rozmówców...
    > Powstrzymaj się proszę o tego typu wystąpień.

    To nie pl.soc.kultura zebys na nia przerzucal niewygodne fakty.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 85. Data: 2010-06-30 19:57:15
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-06-29 21:18, Cavallino wrote:

    > A gdzie?
    > Bo w Kii nie.

    Nie mowie o gwarancyjnym dotyczacym konkretnej marki, ale samej
    czynnosci serwisowej, przy okazji dosc zlozonej wzgledem jakiegos
    przegladu baku etc. ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 86. Data: 2010-06-30 20:58:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > To zależy od tego czy do klepania w klawisze oprócz rąk
    > wykorzystasz też mózg.

    Chciałbyś zrzucić na innych odpowiedzialność za swoje zachowanie...
    Niestety to tak nie działa. Jak się będziesz po chamsku zachowywał
    to nie będzie wymówek i każdy Cię odbierze jak chama, bez względu
    na to czy Twój rozmówca używa w Twojej opinii mózgu czy nie używa.

  • 87. Data: 2010-06-30 21:00:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > To nie pl.soc.kultura zebys na nia przerzucal niewygodne fakty.

    Fakty, jakie są, każdy widzi. Nawiasem mówiąc nie wiem czemu
    podniecasz się tym wycinkiem o węglu aktywowanym... Sądzisz
    że odkryłeś jakąś Amerykę? Że nikt tutaj nie wiedział co to jest
    zanim o tym nie napisałeś? To się mylisz...

  • 88. Data: 2010-06-30 21:02:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "elmer radi radisson" <r...@s...spam.wireland.or
    g>
    wrote in message news:i0g0hs$es1$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie mowie o gwarancyjnym dotyczacym konkretnej marki, ale samej
    > czynnosci serwisowej, przy okazji dosc zlozonej wzgledem jakiegos
    > przegladu baku etc. ;)

    Przegląd klimy to Twoim zdaniem złożona czynność?
    Raczysz żartować... Wymiana filtra kabinowego to złożona czynność?
    Przecież wszystko co poza tym technik zrobi to przyłoży Ci miernik
    ciśnienia do portu diagnostycznego. Taki miernik ciśnienia kupisz sobie
    za parę złotych i możesz sobie zmierzyć ciśnienie przy pracy klimy sam.

  • 89. Data: 2010-07-01 00:44:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Pszemol pisze:

> [...]
    > to nie będzie wymówek i każdy Cię odbierze jak chama, bez względu
    > na to czy Twój rozmówca używa w Twojej opinii mózgu czy nie używa.

    Wole byc chamem niz zgrywac idiotę robiąc z siebie publiczne pośmiewisko.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 90. Data: 2010-07-01 00:45:12
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Pszemol pisze:

> [...]
    > że odkryłeś jakąś Amerykę? Że nikt tutaj nie wiedział co to jest
    > zanim o tym nie napisałeś? To się mylisz...

    Ameryka to nie tylko eternit.

    Pozdrawiam
    Pawel