  • 1. Data: 2010-06-25 20:11:04
    Temat: Fiat Siena 1.4 - czujniki
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Witam

    Pisałem juz że pali jak smok.
    Ok, zajrzałem na schemat i tam mam takie podzespoły:
    - czujnik temperatury płynu chłodzacego
    - czujnik temperatury powietrza zasysanego
    - czujnik cisnienia bezwzględnego
    - sonda Lambda.

    Ostatnie wiem jak sprawdzić, ale co z tymi trzema pierwszymi?
    Jakie powinno mieć wartości, jak pomierzyc. Dorwałem jakiegoś Workshopa ale
    zero jakichkolwiek informacji o jakichkolwiek czujnikach.

    Może ktoś wie jak to sprawdzić?

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez