  • 1. Data: 2013-01-09 20:51:15
    Temat: kolejne pomysły chorych ludzi
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://moto.onet.pl/1674523,1,prawo-jazdy-za-predkos
    c-ida-zmiany,artykul.html?node=2

    za podwójne przekroczenie prędkości utrata PJ.
    Czyli na autostradzie 280 km/h :)
    No to może być.

    BTW: Dużo ostatnio w mediach o tym całym bezpieczeństwie
    na frogach. Ciekawe od czego chcą odwrócić naszą uwagę.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 2. Data: 2013-01-09 21:06:58
    Temat: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-09 20:51, megrims pisze:
> [...]
    >
    > BTW: Dużo ostatnio w mediach o tym całym bezpieczeństwie
    > na frogach. Ciekawe od czego chcą odwrócić naszą uwagę.

    Ta, a wyobraź sobie że na tej samej autostradzie drogowcy partacze
    zostawią znak ograniczenie do 30 a obok kawałek pachołka i wpadniesz tam
    z zawrotną prędkością 60km/h :D

    Lewis

  • 3. Data: 2013-01-09 21:20:39
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

> [...]
    > http://moto.onet.pl/1674523,1,prawo-jazdy-za-predkos
    c-ida-zmiany,artykul.html?node=2

    > za podwójne przekroczenie prędkości utrata PJ.

    Są autostrady na obszarze zabudowanym? Oczywiście oznakowane D-42
    (obszar zabudowany) z i z podwyższona prędkości do 140 km/h?
    Pytam, bo nie wiem.

    Wspomniane zabieranie PJ za przekroczenie ma być na obszarze zabudowanym.

    A 280 na autostradzie wydaje się być sensowne, aczkolwiek mimo mojej
    chęci przekroczenia 200 km/h posiadane przeze mnie samochody nie chciały...

    Ale czymże jest 280/140 po hipotetycznej autostradzie w porównaniu
    do 60/30 na Wisłostradzie w DC przy tunelu. Fotoradar już stoi.
    Albo 80/40 na Pileckiego w Warszawie, Fotoradar tez już jest.

    > BTW: Dużo ostatnio w mediach o tym całym bezpieczeństwie
    > na frogach. Ciekawe od czego chcą odwrócić naszą uwagę.

    Też się zastanawiam :-)

    Pozdrawiam

    Seco

  • 4. Data: 2013-01-09 21:25:22
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-09 21:20, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Wspomniane zabieranie PJ za przekroczenie ma być na obszarze zabudowanym.

    To tylko gadanie. Przecież dobrze wiemy, że nie chcą nawet wlepiać
    punktów, żeby za szybko nie wyczerpać źródła mandatów.

    Z tego zabierania prawa jazdy wycofają się po "konsultacjach
    społecznych". To będzie takie ich "ustępstwo" a my odetchniemy z ulgą,
    że będziemy "tylko" płacić tajniakom w krzakach.

    --
    MN

  • 5. Data: 2013-01-09 21:33:36
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-09 21:25, Marcin N pisze:

> [...]
    > społecznych". To będzie takie ich "ustępstwo" a my odetchniemy z ulgą,
    > że będziemy "tylko" płacić tajniakom w krzakach.

    Ja od dłuższego czasu jeżdżę tak do obrzygania przepisowo, że
    spalanie małe, żadnych mandatów. Nie dam chujom zarobić. :)

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 6. Data: 2013-01-09 21:53:31
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-01-09 21:33, megrims pisze:

    > Ja od dłuższego czasu jeżdżę tak do obrzygania przepisowo, że
    > spalanie małe, żadnych mandatów. Nie dam chujom zarobić. :)
    Ja dziś też tak chciałem, ale jest małe ALE. Nie sposób przeczytać 100%
    znaków przy drodze, a więc były odcinki, gdzie nie wiedziałem co tam na
    okrągłej blasze napisali. Widoczność dziś po zmroku była kiepska, ale co
    to obchodzi FR. Jechać tak, jak wszyscy też nie za bardzo, bo mało kto
    jedzie 50/50.
    Jacek

  • 7. Data: 2013-01-09 22:05:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    > Pytam, bo nie wiem.
    >
    > Wspomniane zabieranie PJ za przekroczenie ma być na obszarze zabudowanym.

    I jest to sensowne, stosowane powszechnie w innych krajach. Tylko
    pytanie jak to ze szczegółami będzie ;)

    > A 280 na autostradzie wydaje się być sensowne, aczkolwiek mimo mojej
    > chęci przekroczenia 200 km/h posiadane przeze mnie samochody nie chciały...

    Sensowne :) Nawet w tym kraju, co to niby ograniczeń nie ma, to okazuje
    się średnio sensowne :)

    > Ale czymże jest 280/140 po hipotetycznej autostradzie w porównaniu
    > do 60/30 na Wisłostradzie w DC przy tunelu. Fotoradar już stoi.

    30 jest tylko z racji objazdu tunelu - później podniosą (no chyba,
    że sobie jaja robisz).

    > Albo 80/40 na Pileckiego w Warszawie, Fotoradar tez już jest.

    W którym miejscu jest to 40?

    > Też się zastanawiam :-)

    Na pms same płacze, żale, dorabianie ideologii itd. Tymczasem tych
    FR (i pochodnych) niewiele (przez grzeczność nie porównam z
    "ilościami" zagranicznymi) i dać się złapać (w tym wielokrotnie)
    to naprawdę trzeba mieć nierówno pod sufitem. Navi z poi,
    jakieś yanosiki, CB, telefony od przyjaciela. Pomijam już jazdę
    względnie zgodną z przepisami, która jest trudna i daje sporo
    satysfakcji, w postaci braku stresu, niewypatrywania patroli
    itd.

  • 8. Data: 2013-01-09 22:08:46
    Od: Aron <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com>

    na Litwie jest ponoc tak ze za 100 w zabudowanym wsadzaja z automatu i
    Litwini jada wolniutko we wsi oj jado

  • 9. Data: 2013-01-09 22:19:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-01-09 22:08, Aron pisze:
    > na Litwie jest ponoc tak ze za 100 w zabudowanym wsadzaja z automatu i
    > Litwini jada wolniutko we wsi oj jado

    Hmm, nie wiem, nie sprawdzałem osobiście (w sensie tych 100) :) Jednak
    w większości krajów, które miałem okazję poznać (piszę o Europie) to na
    zabudowanym jednak jeździ się spokojnie i bez cudów, a za "ciekawsze"
    wyczyny PJ można stracić (najpierw miło i przyjemnie na jakiś czas) -
    no, ale oczywiście na pms co jakiś czas czytam żale, że jakie to chamy
    Słowaki czy inne Czechi, ponieważ zatrzymali w zabudowanym za całe
    62km/h. No, ale to zdaje się przeszłość, ponieważ popularniejsze stały
    się doniesienia z kraju, że tutaj kogoś złapali za 60,5, ale FR to
    złośliwie postawiony, niczego nie udowodnią, a w ogóle to burki mają
    lipną homologację i ich wydymamy ;)

  • 10. Data: 2013-01-09 22:43:05
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-01-09 20:51, megrims pisze:
    > za podwójne przekroczenie prędkości utrata PJ.
    Już Rostkowski zadba o to by to nie weszło.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/