  • 1. Data: 2013-01-09 16:31:50
    Temat: fotoradary, ITD, itp
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    kurwa, ostatnie kilkanascie watkow dotyczy tylko jednego - Waszych zali.
    skonczcie juz bo rzygac sie chce.

  • 2. Data: 2013-01-09 16:42:07
    Temat: Re: fotoradary, ITD, itp
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-09 16:31, chwdp pisze:
    > kurwa, ostatnie kilkanascie watkow dotyczy tylko jednego - Waszych zali.
    > skonczcie juz bo rzygac sie chce.

    Zaproponuj jakieś swoje żale, to może się przyłączymy.

    --
    MN

  • 3. Data: 2013-01-09 16:46:22
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-09 16:42, Marcin N pisze:

    > Zaproponuj jakieś swoje żale, to może się przyłączymy.

    nie mam zali. natomiast chetnie bym poczytal o samochodach na tej
    grupie. a od paru tygodni jest tylko jeden temat powielany w wielu
    watkach. do porzygu.

  • 4. Data: 2013-01-09 17:13:48
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-09 16:46, chwdp pisze:

    > nie mam zali.

    Nie jesteś Polakiem?

    --
    MN

  • 5. Data: 2013-01-09 17:17:09
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    > Nie jesteś Polakiem?

    hmm, dobre ! :>

  • 6. Data: 2013-01-09 18:51:18
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-09 16:46, chwdp pisze:
    > nie mam zali. natomiast chetnie bym poczytal o samochodach na tej
    > grupie. a od paru tygodni jest tylko jeden temat powielany w wielu
    > watkach. do porzygu.

    Wolisz standardowe pytanie: "Co kupić"?
    Nie ma sprawy.
    Co kupić nowego z wyprzedaży 2012 wielkości Corsy.
    Ma być 5 drzwi, klima. Przebiegi 15-20 tyś. rocznie.
    60% miasto 40% trasa. Diesel raczej nie w takim zastosowaniu.
    Fabryczne LPG? Miło by było nie przekraczać 35000 zł :-)

    PS. Znowu mi wychodzi Sandero?

  • 7. Data: 2013-01-09 19:57:22
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > nie mam zali. natomiast chetnie bym poczytal o samochodach na tej
    > grupie. a od paru tygodni jest tylko jeden temat powielany w wielu
    > watkach. do porzygu.

    Co myślisz o zagazowaniu CL600 V12 biturbo?

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 8. Data: 2013-01-09 20:04:28
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-09 16:31, chwdp pisze:
    > kurwa, ostatnie kilkanascie watkow dotyczy tylko jednego - Waszych zali.
    > skonczcie juz bo rzygac sie chce.

    No właśnie wylałeś swoje żale na grupę, rzygać Ci się chce, weź stoperan
    czy jakoś tak :)

    Lewis

  • 9. Data: 2013-01-09 20:09:20
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-09 20:04, Lewis pisze:

    > No właśnie wylałeś swoje żale na grupę, rzygać Ci się chce, weź stoperan
    > czy jakoś tak :)

    No ale facet racje ma.
    https://www.youtube.com/watch?v=KckjYVki0-s :D

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 10. Data: 2013-01-09 20:53:35
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "chwdp" <h...@i...yfd>

    > nie mam zali. natomiast chetnie bym poczytal o samochodach na tej grupie.
    > ..

    O tych co służą do łapania czy o tych, które są łapane ?