  • 1. Data: 2009-07-06 10:00:15
    Temat: Zasilacz MODECOM PREMIUM 500W proszę o opinię
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Witajcie
    Jako, że stary zasilacz już się kończy, mam na oku coś takiego u siebie
    w firmie. Nie mam jednak czasu na jego sprawdzanie bo ostatnio mocno
    zabiegany jestem. Jakie macie opinie na jego temat?
    Z góry dzięki za info.

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2009-07-06 12:06:02
    Temat: Re: Zasilacz MODECOM PREMIUM 500W proszę o opinię
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

> [...]
    > w firmie. Nie mam jednak czasu na jego sprawdzanie bo ostatnio mocno
    > zabiegany jestem. Jakie macie opinie na jego temat?

    Ja mam taką opinię - nie tyle na temat zasilacza, ile całej firmy:
    omijać z bardzo daleka.

    Głośniki do dupy, obudowy do dupy, zasilacze do dupy.

    Mam kilkanaście różnych produktów - wszystkich 3 wspomnianych linii i
    *nic* nie jest wykonane tak, jak powinno.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 3. Data: 2009-07-06 12:11:18
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Mam kilkanaście różnych produktów - wszystkich 3 wspomnianych linii i
    > *nic* nie jest wykonane tak, jak powinno.

    Kilkanaście? Tyle razy kupiłeś marke która jest be? Dziecko by się nauczyło
    po drugim, maksymalnie trzecim, razie że Modecom to syf :)

  • 4. Data: 2009-07-06 12:22:37
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Mon, 06 Jul 2009 14:06:02 +0200, Patryk Włos napisał(a):

    > Ja mam taką opinię - nie tyle na temat zasilacza, ile całej firmy:
    > omijać z bardzo daleka.
    >
    > Głośniki do dupy, obudowy do dupy, zasilacze do dupy.

    Zwłaszcza te Modecomy produkcji Fortrona to do dupy są. Bo przecież Fortron
    robi przemarne zasilacze dla BeQuiet na przykład. Albo co gorsza Modecomy
    może robić Sirtec. Ten sam który robi zasilacze serii CFT dla Chiefteca,
    najgorszego wszak z najgorszych.

    Twórcy wątku jednak Modecoma Premium nie polecę, bo ta seria akurat za
    szczególna nie jest i można znaleźć produkt lepszy.

    A twórcy cytowanego wyżej wyżej posta zalecałbym jednak rozsądek w
    formułowaniu uogólniających opinii. Bo wtedy nawet kolejna zmiana nicka nie
    wpłynie dobrze na wiarygodność.

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX

  • 5. Data: 2009-07-06 12:29:50
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <k...@0...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > firmie. Nie mam jednak czasu na jego sprawdzanie bo ostatnio mocno
    > zabiegany jestem. Jakie macie opinie na jego temat?

    Jezeli juz to szukaj czegos z serii Volcano tej samej firmy.

    --
    doom3

  • 6. Data: 2009-07-06 12:45:49
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Kilkanaście? Tyle razy kupiłeś marke która jest be? Dziecko by się
    > nauczyło po drugim, maksymalnie trzecim, razie że Modecom to syf :)

    Nie ja kupiłem, tylko na różne sposoby odziedziczałem po różnych
    firmach, które swego czasu kupiły.

    A w przypadku głośników (model 5.1), to dość długo testowałem na krzywy
    ryj jeden komplet, który ktoś kupił.

    Generalnie wszystko jest wykonane niedbale, ze słabych materiałów i
    często się psuje (tu akurat mam znajomości w serwisach komputerowych i
    wiem).

  • 7. Data: 2009-07-06 12:49:09
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

> [...]
    > może robić Sirtec. Ten sam który robi zasilacze serii CFT dla Chiefteca,

    Znaczy z obudów i zasilaczy to testowałem wiele modeli Modecoma, przy
    czym wszystkie te z najniższej półki (zasilacze do 50 PLN w 2005-2007).

    Głośniki z kolei to testowałem chyba najwyższy model, 5.1. Znam też
    opinie z serwisów komputerowych odnośnie wielu kolejnych produktów
    Modecoma - generalnie są od lekko do mocno poniżej przeciętnej w swoich
    kategoriach cenowych.

  • 8. Data: 2009-07-06 13:14:28
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    > Znaczy z obudów i zasilaczy to testowałem wiele modeli Modecoma, przy czym
    > wszystkie te z najniższej półki (zasilacze do 50 PLN w 2005-2007).

    Płaciłeś gówniane pieniądze za gówniane modele zasilaczy. Znaczy się firma
    uczciwa ;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 9. Data: 2009-07-06 15:30:07
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Płaciłeś gówniane pieniądze za gówniane modele zasilaczy. Znaczy się
    > firma uczciwa ;)

    1. Podobnie z obudowami - wszystkie są ładne i nawet przestronne w
    środku, ale co chwila się człowiek nacina, że coś do czegoś nie pasuje,
    coś za krótkie, coś za długie, coś źle wygięte, źle wywiercone itd.

    2. Tylko chciałem zauważyć, że jakoś inne firmy potrafiły w tym
    segmencie cenowym dostarczyć sprzęt lepszej jakości. Nie jakoś mocno
    lepszej, ale jednak lepszej.

  • 10. Data: 2009-07-06 16:53:55
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "doom3" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "krzysiek82" <k...@0...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jezeli juz to szukaj czegos z serii Volcano tej samej firmy.

    Volcano jest the best, ale obawaim się, że to nie ten przedział cenowy.
    Dobra jakość i co za tym idzie duża popularność spowodowała, że podrożały
    ostatnio znacznie, uwzgledniając nawet wyższy kurs. Zwłaszcza model 650
    poleciał mocno do góry (z trzystu na prawie czterysta) ale 550 można kupić
    w cenie zeszłorocznej:
    http://www.terra.com.pl/sklep/?p=produkt&id=TERRACOM
    20081008134357
    Zresztą wydaje mi się, że to Krzyśkowe oko zawiesiło się już na jakimś
    zasilaczu firmowym (więc bezpłatnym) i polecanie mu zasilacza za 300 zeta
    się nie sprawdzi;)

    --
    LeP