  • 11. Data: 2017-08-23 13:10:01
    Temat: Re: Fabia 2 skrzypi i stuka zawieszenie
    Od: Marek <m...@g...pl>

    U mnie podobnie w astrze, zawieszenie jest zrobione, ale sobie skrzypi
    jak jest sucho.
    Diagnosta twierdzi, ze to elementy gumowe. Trzebaby wszystko wymienic i
    moze bedzie lepiej, jednak nie ma sensu - tak po prostu jest.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 12. Data: 2017-08-23 13:48:28
    Od: "nom" <n...@g...com>

    Jeżeli skrzypi to obstawiam gumy stabilizatora, też tak miałem.
    Jeżeli stabilizator ma 18mm średnicę to kupujemy gumy na 17mm i smarujemy w
    talku.
    Powinno pomóc. U mnie Fabia ma 15 lat i nic nie skrzypi ani nie stuka.

  • 13. Data: 2017-08-23 18:53:21
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-08-14 o 08:21, ww pisze:
> [...]
    > z 10 razy w serwisie i stacji diagnostycznej. Ostatnim razem każdy
    > mechanik po kolei to oglądał i wszyscy stwierdzili, że żaden element

    Jeśli skrzypi to resor. (żeby nie powiedzieć, ze bieda)
    Zapewne smar między piórami został wypłukany przez wodę z kałuż.

  • 14. Data: 2017-08-23 22:01:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-08-23 o 18:53, t-1 pisze:

    > Jeśli skrzypi to resor. (żeby nie powiedzieć, ze bieda)
    > Zapewne smar między piórami został wypłukany przez wodę z kałuż.

    Zwykła zimna woda podana bez wysokiego ciśnienia smaru nie wypłucze.
    Wiń księgowego który na smarze zaoszczędził.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2017-08-23 22:24:09
    Od: "nom" <n...@g...com>

    Użytkownik "t-1" napisał w wiadomości grup

    Jeśli skrzypi to resor. (żeby nie powiedzieć, ze bieda)
    Zapewne smar między piórami został wypłukany przez wodę z kałuż.
    Fabia to nie Fiat 126p, ona nie ma resorów. :-)

  • 16. Data: 2017-08-24 21:42:58
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-08-23 o 22:24, nom pisze:

    > Użytkownik "t-1"  napisał w wiadomości grup
    >
    > Jeśli skrzypi to resor. (żeby nie powiedzieć, ze bieda)
    > Zapewne smar między piórami został wypłukany przez wodę z kałuż.
    > Fabia to nie Fiat 126p, ona nie ma resorów. :-)

    A to przepraszam.
    Myślałem, że skoro Skoda to ma resor.
    Tu jest dyskusja na temat stuków w Fabii.

    https://www.autocentrum.pl/autorentgen/skoda/fabia/i
    i/stuki-klekotanie-zawieszenia-w-tyle-auta-112208871
    7/