  • 1. Data: 2017-08-11 02:06:38
    Temat: Re: Meleksik :-)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:omiod7$7gr$1@mx1.internetia.pl...
    > https://www.youtube.com/watch?v=D0Pn35wzWpo
    >
    > :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=0qy-tf7EBCI

    :-(

  • 2. Data: 2017-08-11 08:59:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:omis5v$d1l$...@d...me...
    "re" <r...@r...invalid> wrote in message
    news:omiod7$7gr$1@mx1.internetia.pl...
    >> https://www.youtube.com/watch?v=D0Pn35wzWpo
    >> :-)
    >https://www.youtube.com/watch?v=0qy-tf7EBCI

    https://www.youtube.com/watch?v=RyS1LnDodu8

    Co on ma - zmiane biegow w kierownicy ?

    J.

  • 3. Data: 2017-08-11 09:18:22
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 11.08.2017 o 01:06, Pszemol pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=0qy-tf7EBCI
    >
    > :-(

    ale co z tego wywnioskowałeś? przecież to prawie motocykl, wydaje mi się
    że jak na motocykl to całkiem dobrze wypada.

    Łukasz

  • 4. Data: 2017-08-11 09:25:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-08-11 o 09:18, ddddddddddddd pisze:
    > ale co z tego wywnioskowałeś? przecież to prawie motocykl, wydaje mi się
    > że jak na motocykl to całkiem dobrze wypada.

    Trudno powiedzieć.
    Z motocykla się spada i w kasku ląduje w rowie na trawie :-)
    A tu przypięty pasami...

  • 5. Data: 2017-08-11 11:03:47
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-08-11 o 09:25, z pisze:

    > Trudno powiedzieć.
    > Z motocykla się spada i w kasku ląduje w rowie na trawie :-)
    > A tu przypięty pasami...

    Przypięty pasami do kasku. :-)

    Robert

  • 6. Data: 2017-08-11 14:09:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 10 Aug 2017 19:06:38 -0500, Pszemol

    > https://www.youtube.com/watch?v=0qy-tf7EBCI

    W świetle stego zastanawiam się, dlaczego jeszcze smarta elektrycznego nie
    zrobili. A no tak, przecież mersedes cały czas robi rozeznanie rynku w
    kwestii EVów...

    Ten Twizz to ślepa uliczka, cena 40 tys. zł, brak szyb, ogrzewania.
    Pojazd sezonowy jednym słowem.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2017-08-11 19:57:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak nie zrobili jak zrobili. Zrobili tez elektrycznego cienkiego. Niemiecka firma
    przerabiala 126p na elektryczne.

  • 8. Data: 2017-08-11 21:38:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Myjk"

> [...]

    W świetle stego zastanawiam się, dlaczego jeszcze smarta elektrycznego nie
    zrobili. A no tak, przecież mersedes cały czas robi rozeznanie rynku w
    ---
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Smart_Fortwo#Smart_For
    two_Electric_Drive

    Ten Twizz to ślepa uliczka, cena 40 tys. zł, brak szyb, ogrzewania.
    Pojazd sezonowy jednym słowem.
    ---
    For fun

  • 9. Data: 2017-08-11 21:38:54
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    >https://www.youtube.com/watch?v=0qy-tf7EBCI

    https://www.youtube.com/watch?v=RyS1LnDodu8

    Co on ma - zmiane biegow w kierownicy ?
    ---
    Specjalna wersja RS F1 z kierownicą... bolidu F1

  • 10. Data: 2017-08-19 12:30:54
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
> [...]
    > kwestii EVów...
    >
    > Ten Twizz to ślepa uliczka, cena 40 tys. zł, brak szyb, ogrzewania.

    Z tego co czytałem parę dni temu to właśnie w USA przestano sprzedawać
    Smarty benzynowe i teraz będą one tylko elektryczne:

    "That year's model of the two-seat microcar will be available only in an
    electric version, the automaker said on Monday. It will discontinue the
    gas-powered version in the United States after the 2017 model, although a
    gas-guzzling model will still be available in Europe, according to Digital
    Trends."

    https://www.csmonitor.com/Technology/2017/0214/Merce
    des-Electric-Smart-cars-will-replace-gas-powered-car
    s-in-US