  • 1. Data: 2017-08-11 09:27:06
    Temat: Re: Meleksik :-)
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 10.08.2017 o 23:57, re pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=D0Pn35wzWpo
    >
    > :-)
    mnie trochę zastanawia brak możliwości wyboru prądu ładowania. Bo czasem
    będziesz miał 20A dostępne i może się naładować troszkę szybciej, a
    czasem znajdziesz takie gniazdko (nie koniecznie dedykowane do stacji
    ładowania, ot gniazdko w garażu z bezpiecznikiem 10A, na którym sąsiad
    ładuje swoje autko ;) warto by było mieć możliwość wyboru

    Łukasz

  • 2. Data: 2017-08-11 11:30:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ddddddddddddd" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >dedykowane do stacji ładowania, ot gniazdko w garażu z bezpiecznikiem
    >10A, na którym sąsiad ładuje swoje autko ;) warto by było mieć

    Takie "zwykle gniazdko" i wtyczka 20A wytrzyma ?
    Chyba do 16A je robia ... co i tak moze przekroczyc mozliwosci "10A".

    A wybor ... a potem ktos zapomni przelaczyc/celowo ustawi na szybciej,
    i dom spali.
    Bo gniazdko niekoniecznie bedzie mialo indywidualny bezpiecznik 10A, a
    on dziala dopiero po dluzszym czasie.

    J.