  • 11. Data: 2017-12-01 17:00:11
    Temat: Re: Fałszywa rejestracja?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...
    On Fri, 1 Dec 2017 15:26:01 +0100, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Ktoś to obiecywał? To by łamało zasadę unikalności nr rej.na pojazd w
    >obszarze rejestracyjnym.

    Niekoniecznie, skoro stary pojazd nosi teraz inna rejestracje.

    Tylko troche by utrudnilo zycie organom scigania ... stop, ulatwiloby,
    bo nowy czy stary pojazd - adresat ten sam :-)

    J.

  • 12. Data: 2017-12-01 18:21:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 1 Dec 2017 17:00:11 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Niekoniecznie, skoro stary pojazd nosi teraz inna rejestracje.

    Nie rozumiem co masz na myśli.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2017-12-01 19:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek f...@f...com ...

    > http://demotywatory.pl/4815368
    >
    > W sieci można znaleźć Mitsubishi z takim samym nr. Nr rej nadawane w
    > regionie (powiat lub woj w przypadku indywidualnych) są unikalne, tj.
    > identyfikują tylko jeden pojazd, jeśli pojazd zostanie sprzedany do
    > innego regionu rejestracyjnego (lub złomowany) jego nr nie jest i nie
    > może być nadany innemu pojazdowi. Jak to możliwe, że dwa różne
    > pojazdy mają/mialy ten sam nr rej?

    A to nie jest tak ze jeden to jest PO SSIJ
    a drugi P0 SSIJ?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 14. Data: 2017-12-01 19:12:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik Marek f...@f...com ...
    > http://demotywatory.pl/4815368
    > W sieci można znaleźć Mitsubishi z takim samym nr.

    >A to nie jest tak ze jeden to jest PO SSIJ
    >a drugi P0 SSIJ?

    Nie.
    indywidualne sa P-cyfra, PO to normalny Poznan.

    Albo fotoshop, albo juz mozna zachowac numer .

    Bo na SS1J czy S5IJ nie wyglada ... a z taka rejestracja troche watpie
    aby wlasciciel sam przekladal tablice :-)

    J.

  • 15. Data: 2017-12-01 20:29:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 01 Dec 2017 15:42:57 +0100, Marek

    > Ktoś to obiecywał? To by łamało zasadę unikalności nr rej.na pojazd w
    > obszarze rejestracyjnym.

    Zasadę unikalności można łatwo zmienić, odpowiednią ustawą. :P W wielu
    krajach tak jest, także w EU. Nikt tego nie obiecywał a rozważał w
    projekcie ustawy.

    To się działo AFAIR w 2011 roku i było to już kolejne podejście. Byłem o
    tyle zainteresowany, że od 2008 miałem tablicę "imienną", przejeździłem z
    nią 5 lat legalnie, oraz kolejne lata "pół-legalnie" -- nie doczekałem na
    te zmiany i byłem zmuszony przerejestrować, bo mi się w końcu miejsca na
    stemple przeglądu w dowodzie rejestracyjnym skończyły. :P

    Temat widzę odżył w nieco zmienionej formie w styczniu 2017, ale chyba
    ostatecznie znowu umarł. :P

    https://moto.trojmiasto.pl/Tablica-rejestracyjna-na-
    stale-przypisana-do-pojazdu-n109065.html

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 16. Data: 2017-12-01 21:33:56
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 01.12.2017 o 19:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Marek f...@f...com ...

    > A to nie jest tak ze jeden to jest PO SSIJ
    > a drugi P0 SSIJ?

    Ale to jest tablica o charakterze politycznym czy erotycznym?

    --
    Kaczin

  • 17. Data: 2017-12-01 23:10:06
    Temat: Fałszywa rejestracja?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie mozna mowic ze cos jest falszywe jesli wydal to urzad. Moga wydac w tym samym
    okienku po kolei pincet sto dziewincet takich samych tablic i wszystkie beda legalne.

  • 18. Data: 2017-12-02 00:15:41
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Kto wozi pasażerów pod Warszawą? Zmasowane kontrole autobusów w
    ostatnich dniach przyniosły wyniki, które zadziwiły nawet Zarząd
    Transportu Miejskiego.

    Zaczęło się od tekstu we wtorkowej "Gazecie". Ujawniliśmy, że
    sprowadzone z Niemiec autobusy firmy Europa Express City mają tablice
    rejestracyjne używane wcześniej m.in. w Łodzi. Przepisy mówią zaś, że
    jeden numer powinien być przyporządkowany jednemu pojazdowi. Przewoźnik
    właśnie wygrał w ZTM przetarg na obsługę trzech lokalnych linii w
    Konstancinie-Jeziornie i czwartej do Góry Kalwarii (nr 742).
    Usprawiedliwiał się, że przedłużały się formalności rejestracyjne, a on
    chciał przygotować autobusy zgodnie z umową na 1 września."

    http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1,54420,1026384
    3,Autobusy_na_lewych_numerach__Nawet_ZTM_sie_zdziwil
    .html

    http://gtlodz.eu/data/media/70/ELW63JG_TescoDbrowa.j
    pg
    http://bi.gazeta.pl/im/9/10236/z10236459V,Autobus-li
    nii-742-czeka-na-petli-Metro-Wilanowska.jpg

    MJ

  • 19. Data: 2017-12-02 01:26:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Konkurencja podpierdolila. W zyciu taka zamiana numerow na chwile w autobusie by nie
    wyszla sama.

  • 20. Data: 2017-12-02 09:36:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 1 Dec 2017 18:00:37 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > A to nie jest tak ze jeden to jest PO SSIJ
    > a drugi P0 SSIJ?

    O podobnie jak B jest wykluczone z dozwolonych znakow w nr rej.w
    związku z podobieństwem do 0 i 8.

    --
    Marek