  • 1. Data: 2017-12-01 09:42:55
    Temat: Fałszywa rejestracja?
    Od: Marek <f...@f...com>

    http://demotywatory.pl/4815368

    W sieci można znaleźć Mitsubishi z takim samym nr. Nr rej nadawane w
    regionie (powiat lub woj w przypadku indywidualnych) są unikalne, tj.
    identyfikują tylko jeden pojazd, jeśli pojazd zostanie sprzedany do
    innego regionu rejestracyjnego (lub złomowany) jego nr nie jest i nie
    może być nadany innemu pojazdowi. Jak to możliwe, że dwa różne
    pojazdy mają/mialy ten sam nr rej?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2017-12-01 10:10:44
    Temat: Re: Fałszywa rejestracja?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 01 Dec 2017 09:42:55 +0100, w
    <a...@n...neostrada.pl>, Marek <f...@f...com>
    napisał(-a):

> [...]
    > innego regionu rejestracyjnego (lub złomowany) jego nr nie jest i nie
    > może być nadany innemu pojazdowi. Jak to możliwe, że dwa różne

    Rok czy 2 lata temu była jakaś historia z Krakowa. Skończyły się oznaczenia,
    ministerstwo nie zdążyło wydać nowych i dublowały się tablice rej.

  • 3. Data: 2017-12-01 11:18:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 01 Dec 2017 10:10:44 +0100, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:
    > Rok czy 2 lata temu była jakaś historia z Krakowa. Skończyły się
    > oznaczenia,
    > ministerstwo nie zdążyło wydać nowych i dublowały się tablice
    > rej.

    Urzędnicy wydawali "zużyte"? Mało prawdopodobne by tak było w tym
    przypadku, który dot. indywidualnych. Nie wierzę, że Urzędnik by tak
    się podłożył.
    Swoją drogą ciekawe jak wnioskodawca uzasadnił taką nazwę, wg
    rozporządzenia rablica indywidualna nie może zawierać treści
    obraźliwych lub niezgodnych z zasadami współżycia społecznego.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2017-12-01 11:24:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-01 o 11:18, Marek pisze:

> [...]
    > rozporządzenia rablica indywidualna nie może zawierać treści obraźliwych
    > lub niezgodnych z zasadami współżycia społecznego.

    Jak widać urzędy różnie do tego podchodzą.

    Poza tym - czy wyraz ssij jest obraźliwy?

    Kiedyś pod adresem "http://zssij.pl/" był Zespół Szkół Sióstr imienia
    Jezus. Było trochę śmiechu, jak widać, bo ostatecznie zmienili domenę na
    inną, na na pierwotnej jakiś parking jest.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2017-12-01 11:33:43
    Od: p...@g...com

    http://tablica-rejestracyjna.pl/P0SSIJ

  • 6. Data: 2017-12-01 12:07:03
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-12-01 o 11:33, p...@g...com pisze:
> [...]
    rablica indywidualna nie może zawierać treści obraźliwych lub niezgodnych z zasadami

    Skoro P0 LICJA...

    Robert

  • 7. Data: 2017-12-01 12:46:59
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2017-12-01 o 09:42, Marek pisze:
> [...]
    > innego regionu rejestracyjnego (lub złomowany) jego nr nie jest i nie
    > może być nadany innemu pojazdowi. Jak to możliwe, że dwa różne pojazdy

    A nie jest to tak, że taka specjalna rejestracja należy do właściciela i
    jak zmieni sobie auto, to może przykręcić blachy z poprzedniego?

    --
    viktorius

  • 8. Data: 2017-12-01 15:26:01
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 1 Dec 2017 12:46:59 +0100, viktorius

    > A nie jest to tak, że taka specjalna rejestracja należy do właściciela i
    > jak zmieni sobie auto, to może przykręcić blachy z poprzedniego?

    Miało tak być, ale jak zwykle wyszło jak zwykle.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 9. Data: 2017-12-01 15:32:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 1 Dec 2017 12:46:59 +0100, viktorius <v...@i...pl>
    wrote:
    > A nie jest to tak, że taka specjalna rejestracja należy do
    > właściciela i
    > jak zmieni sobie auto, to może przykręcić blachy z poprzedniego?

    O ile mi wiadomo nie można zachować. Taką informację uzyskałem w
    urzędzie kilka lat temu gdy o to zapytałem przy okazji rejestracji,
    no chyba że coś się ostatnio zmieniło. Także1000zl za tablicę
    indywidualne idzie wv kosmos.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2017-12-01 15:42:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 1 Dec 2017 15:26:01 +0100, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
    > Miało tak być, ale jak zwykle wyszło jak zwykle.

    Ktoś to obiecywał? To by łamało zasadę unikalności nr rej.na pojazd w
    obszarze rejestracyjnym.

    --
    Marek