  • 1. Data: 2010-06-25 19:23:37
    Temat: [piątek] Lamborgini robi ciągniki rolnicze...
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

  • 2. Data: 2010-06-25 20:24:58
    Temat: Re: [piątek] Lamborgini robi ciągniki rolnicze...
    Od: z <z...@g...pl>

  • 3. Data: 2010-06-25 20:46:17
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    200km/h? ;-)

    brat

  • 4. Data: 2010-06-25 23:13:58
    Od: z <z...@g...pl>

    bratPit pisze:

    > 200km/h? ;-)
    >
    > brat

    A gdzie dbałość o prawidłowy proces technologiczny 50 to góra :-)

    PS. Jakby tam jaki pług przypięto to by robiło wrażenie.

  • 5. Data: 2010-06-25 23:33:02
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 25 Jun 2010 19:23:37 +0200, Rafał Grzelak
    <n...@d...com> wrote:
    > ...to czemu nie porsche?

    http://www.141.com/vir2004/Porsche%20tractor.JPG

    r.
    _____________

  • 6. Data: 2010-06-25 23:45:25
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    z <z...@g...pl> napisał(a):

    > A gdzie dbałość o prawidłowy proces technologiczny 50 to góra :-)

    > PS. Jakby tam jaki pług przypięto to by robiło wrażenie.

    eee... nie sadze że 200km/h by po tym polu z tym czymś pojechał.

    Robiłem kiedyś test i po podobnym "terenie" max co się dało to 120..140km/h
    potem strasznie elektronika redukowała bo auto latało trochę bokami
    i za często koła były oderwane od... trawy u mnie.

    Auto - renault safrane 1 :) - zawieszenie się nie uszkodziło.

    pozdrawiam.

  • 7. Data: 2010-06-25 23:47:42
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > i za często koła były oderwane od... trawy u mnie.
    >
    > Auto - renault safrane 1 :) - zawieszenie się nie uszkodziło.

    aa... okoliczności - bo wyjdę na idiotę:
    w aucie 4 (lub 5) osoby ;) - powrót z firmowego paintball skrótem
    po płaskim polu.

    pozdrawiam.

  • 8. Data: 2010-06-26 07:25:48
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości

    > http://www.141.com/vir2004/Porsche%20tractor.JPG

    no wlasnie chcialem pokazac wlasnoocznie upolowane, bo tradycja ciągników
    Porsche jest troche dłuższa...
    http://cita.pl/porsze/1.jpg
    http://cita.pl/porsze/2.jpg

    --