  • 1. Data: 2010-06-23 23:51:53
    Temat: Re: Warszawa - pytanie o sieciówkę
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "PB"

    > przepraszam - chcialem napisac TYGODNIOWY, a napisałem dobowy.
    >
    > Tak więc wyjaśniam - dobowy ma ważność równo 24h od momentu skasowania
    > tygodniowy (7dniowy) jest wazny pełne 7 dni tylko skasowany 1 minutę
    > po połnocy. skasowany w południe ma waznosć 6,5 dnia.

    No i wszystko jasne, w googlach doszukałem, że kosztuje tygodniówka 32
    zł - czyli nie tak źle, no przynajmniej dla mnie (bo mi zwrócą) Dzięki
    za info.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-06-25 17:03:36
    Temat: Warszawa - pytanie o sieciówkę
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Witam
    Jak zauważyłem sporo osób na grupie z Warszawy, więc może mi podpowiecie
    ;-)
    Odwiedzam Warszawę w przyszłym tygodniu i czeka mnie sporo dojazdów
    autobusami, tramwajami i metrem - około 8 dni intensywnych codziennych
    jazd - czy można kupić jakiś bilet-sieciówkę, który umożliwi przejazd
    wymienionymi środkami lokomocji bez wykupu dodatkowych biletów?

  • 3. Data: 2010-06-25 17:39:41
    Od: Grejon <g...@i...pl>

> [...]
    > jazd - czy można kupić jakiś bilet-sieciówkę, który umożliwi przejazd
    > wymienionymi środkami lokomocji bez wykupu dodatkowych biletów?

    Bez problemu. W kioskach bądź automatach na stacjach metra/przystankach
    kupisz bilet 7-dniowy i dobowy na I strefę (sama Warszawa) i II
    (Warszawa z przyległościami). W niektórych automatach można płacić kartą.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 4. Data: 2010-06-25 17:43:08
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Grejon"

> [...]
    > metra/przystankach kupisz bilet 7-dniowy i dobowy na I strefę (sama
    > Warszawa) i II (Warszawa z przyległościami). W niektórych automatach

    Dzięki Grzesiu

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-06-25 18:59:51
    Od: Czarek <...@...pl>

    Grejon wrote:
    > Bez problemu. W kioskach bądź automatach na stacjach metra/przystankach
    > kupisz bilet 7-dniowy i dobowy na I strefę (sama Warszawa) i II
    > (Warszawa z przyległościami). W niektórych automatach można płacić kartą.

    Tylko zwróć uwagę, że bilet dobowy ważny jest 24-godziny od skasowania,
    a tygodniowy tylko do północy 7. dnia. Można się oszukać, jak się nie wie.

    Pozdrawiam

    Czarek

  • 6. Data: 2010-06-25 20:16:23
    Od: PB <p...@b...pl>

    Fri, 25 Jun 2010 18:59:51 +0200, na pl.misc.samochody, Czarek
    napisał(a):

> [...]

    Dokładnie tak. Dlatego jak chcesz wystartować dobowy to polecam rano,
    po południu lepiej przeczekac do nastepnego ranka.

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 7. Data: 2010-06-25 20:46:54
    Od: Grejon <g...@i...pl>

  • 8. Data: 2010-06-25 22:34:17
    Od: PB <p...@b...pl>