  • 21. Data: 2011-06-08 11:55:19
    Temat: Re: Fikcyjna zakladka, co to za znak?
    Od: "Antek" <a...@w...pl>

    > Ale to nie jest związek sportowy, choć oczywiście i sportem się zajmuje.
    >
    > "Polski Związek Motorowy (PZM) jest związkiem stowarzyszeń działającym na
    > podstawie Prawa o Stowarzyszeniach (ustawa z dnia 7.04.1989 r.)
    > zrzeszającym członków sympatyków motoryzacji w kilkuset automobilklubach i
    > klubach motorowych oraz turystycznych.

    A to hau hau.
    Jeżeli tak się sprawy mają to trzeba się tam zapisać i lobbować, działać,
    uświadamiać.
    Pole do popisu.
    Antek

  • 22. Data: 2011-06-08 12:05:14
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 8 Cze, 10:30, LEPEK <n...@n...net> wrote:

    > No, ale co wpisać:
    >   - nakaz ustawiania się w krótszym korku? Ja tam nikomu nie zabraniam.
    >   - zakaz zmiany pasa wcześniej, niż na końcu? Proszbardz - maleje ilość
    > samochodów przede mną
    >   - zakaz blokowania pasa przez "regulatorów"? Teraz obowiązuje.
    >   - nakaz wpuszczania 1/1? Nie zawsze ma to sens...

    najprosciej nie kombinowac tylko zrobic tak, jak Niemcy maja...

    zakaz zmiany pasa wczesniej, przy samej zwezce pierszenstwo dla tego,
    co jest "bardziej z przodu" ...

    WS

  • 23. Data: 2011-06-08 15:31:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Wed, 8 Jun 2011 01:03:27 +0200, Kris_Poland

    > Tak, bezprawie. Nie musisz się do niego stosować. ergo jeśli nie
    > pojedziesz
    > na zamek w tym miejscu, żaden policjant ci mandatu nie wlepi, w
    > związku z

    Zakladajac jednak ze mam ochote przestrzegac tego znaku .. to co on
    oznacza ?
    Bo stosujac zasade logicznego myslenia, to powiedzialbym ze ..
    pierwszenstwo dla pojazdow nie zmieniajacych pasa ? :-)

    > tym nie wiem o co robisz aferę i co ci ten znak, cokolwiek
    > pouczający dla
    > drogowych głąbów kapuścianych, przeszkadza.

    Przeszkadac to wcale - tylko gdzie on stoi i co ma oznaczac ?
    W bezposredniej bliskosci zwezenia i "wpusc prosze jednego na
    zakladke" ?

    To nic nie da :-)

    J.

  • 24. Data: 2011-06-08 16:21:04
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-06-08, LEPEK <n...@n...net> wrote:

> [...]
    > - zakaz blokowania pasa przez "regulatorów"? Teraz obowiązuje.
    > - nakaz wpuszczania 1/1? Nie zawsze ma to sens...

    W wielu miejscach wystarczyłby zakaz wyprzedzania (wyprzedzania wg.
    naszgo kodeksu, nie według konwencji wiedeńskiej)

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 25. Data: 2011-06-08 17:21:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com>
    napisał w
    > W wielu miejscach wystarczyłby zakaz wyprzedzania (wyprzedzania
    > wg.
    > naszgo kodeksu, nie według konwencji wiedeńskiej)

    No ale jak to ma wygladac - zakaz omijania tez jest ?
    Zakladajac ze tez - to sobie wlasnie zafundowales cale stado
    regulatorow - ma taki stac na pasie i nikogo nie przepuscic.
    To po co samowolnych regulatorow zwalczac, lepiej zeby ich
    umundurowany policjant pochwalil w TV i radiu :-)

    J.

  • 26. Data: 2011-06-08 17:27:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl>

    No ale stad problem ze _nakazu_ nie ma.

    To by troche uzdrowilo sytuacje, i mozna wzglednie prosto
    zrealizowac - ciagla linie wymalowac.

    >najprosciej nie kombinowac tylko zrobic tak, jak Niemcy maja...

    Tylko ze to jeszcze wymaga odpowiedniego szkolenia.
    No ale co roku pol miliona przechodzi kurs, pare % innych sie
    szybko douczy i miejmy nadzieje ze problem szybko zniknie.

    Za to zaczna sie inne - co np w korku do prawo/lewo/prostoskretu ?
    A to sie zdarza wielokrotnie czesciej niz zanik pasa :-)

    J.

  • 27. Data: 2011-06-08 19:27:50
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-07 23:39:45 +0200, "Kris_Poland" <n...@w...pl> said:

    > prosze mi powiedziec co to za ustrojstwo skoro nie ma tego w KD

    Bo (co pewnie wyniósłbyś z domu, gdyby tam było) to nie jest w pord, a w sv.

    --
    Bydlę

  • 28. Data: 2011-06-08 19:29:14
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-08 00:35:55 +0200, "Kris_Poland" <n...@w...pl> said:

    > nazwales to znakiem
    > wiec teraz kto go postawil, kto zezwolil

    Daj przepis, że nie wolno stawiać znaków.

    (ponieważ z tego co piszesz, widać, że w domu miałeś niewiele książek,
    to podpowiem, że znak nie oznacza znaku drogowego. choć znak drogowy
    oznacza znak)

    --
    Bydlę

  • 29. Data: 2011-06-08 19:50:54
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-06-08 17:27, J.F. pisze:
    > Użytkownik "WS" <L...@c...pl>
    >
    > No ale stad problem ze _nakazu_ nie ma.

    W sklepie też nie, a ludzie jakoś zwykle krótszą, lub według nich
    "lepiej rokującą" kolejkę wybierają. I nie zagradzają innych kolejek ;)

    > To by troche uzdrowilo sytuacje, i mozna wzglednie prosto zrealizowac -
    > ciagla linie wymalowac.

    Ale do tego nie jest żadna zmiana w PORD potrzebna, tylko trochę farby.
    Choć znając nasz piękny kraj - murki betonowe :/

    > Tylko ze to jeszcze wymaga odpowiedniego szkolenia.
    > No ale co roku pol miliona przechodzi kurs, pare % innych sie szybko
    > douczy i miejmy nadzieje ze problem szybko zniknie.

    Miejmy nadzieję...

    > Za to zaczna sie inne - co np w korku do prawo/lewo/prostoskretu ?
    > A to sie zdarza wielokrotnie czesciej niz zanik pasa :-)

    A to już tylko kwestia kultury - obecnie znakomita większość się w
    takich miejscach wpieprza na krzywy ryj (skądinąd ktoś ich wpuszcza?), a
    ktoś, kto się tylko pogubił jest traktowany jak jeden z buraków...

    Pozdr
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 30. Data: 2011-06-08 20:17:02
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nazwales to znakiem
    > wiec teraz kto go postawil, kto zezwolil, i jak jest okreslony w
    > dokumentacji ?

    kręgi w zbożu to też znaki, a w PoRD ich nie ma...

    Wg Twojej tworii nie moge powiedzieć "znak", tylko musze użyć "wydeptane w
    nocy kółko zbożowe"?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl