  • 21. Data: 2016-10-27 12:18:10
    Temat: Re: Fluke
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Cezar" <c...@B...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:nuleub$919$1@news.chmurka.net...
    > Prawie kazda strona uzywa Analytics ... mało Ci?

    hosts:

    127.0.0.1 googleanalytics.com
    itd...
    Do tego gęba mi się uśmiecha, jak na stronie po cichu wprasowali ankietę, a
    Avast mi wesoło pisze, w wyskoczonym okienku, że zablokował.
    Choć kiedyś w jednej z sygnaturek sekwencja
    127.0.0.1 twitter.com
    127.0.0.1 facebook.com
    powodowała sygnalizację przez AV, że w wiadomości jest wirus...
    Lubię zatruwać takie serwisy.

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 22. Data: 2016-10-27 12:24:18
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > W tej chwili większość łącz internetowych operuje z dynamicznie
    > przydzielanych i często zmieniających się adresów IP. Można
    > przypuszczać, że google i googlepodobni analizę IP mają dość
    > nisko w hierarchii czynników, na podstawie których rozdają reklamy.

    Ja mam przypuszczenie, że wystarcza im podejście typu spamer-sracz,
    spamer-rzygacz, jak?
    Wysyłają milion reklam, obecnie to tyle, co nic.
    Setna część, czyli 10k dotrze do celu.
    Setna część, czyli sto, zostanie przez odbiorcę uwzględniona, tenże nabędzie
    spam-reklamowany produkt.
    Mimo więc 0.01% skuteczności, zysk z tego i tak powinien okazać się
    większy, niż włożony koszt.
    Przzypuszczam zatem, że tak naprawdę mają głęboko w dupie personalizację.
    A zapodane przeze mnie wyżej liczby są z pewnością o kilka oczek większe
    każda. A koszty... No, ile będzie kosztować wyświetlenie miliarda banerków?

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 23. Data: 2016-10-27 12:29:46
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > Ma cookie, ma login do uslug google ...

    > Tez mozliwe.

    Niom... jak z komórczana wyszukam film o gołych pizdach na YT, to potem na
    stacjonarnym mam to w historii wyszukiwań, i nawzajem.
    Ale nie wyszukuję niczego, czego bym nie chciał, aby wiedziano, poza tym
    czyszczę historę, która też znika zewsząd (rozumiem, że Służby mogą mieć
    wgląd także do skasowanych historii), a byle kto raczej tego nie rozkmini.
    Więc na razie, mimo, że to i owo o mnie wiedzą, śpię spokojnie. Czasem też
    wstrzykuję "homeopatyczne" porcyjki trucizny, aby dostali coś, czego nie
    wyszukuję.

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 24. Data: 2016-10-27 12:33:32
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > Spersonalizowane reklamy Google.
    >
    > Szukales multimetru, to teraz masz :-)

    Wyszukałem jakiś oscyloskop, to mi chyba przez miesiąc (a i tak do końca nie
    ustało), na wszelkich serwisach wykakuje nagle "kup fluke, kup ocyloskop,
    miernik cęgowy twoim drużbą", itd... To chyba posiedzę cały dzień,
    specjalnie zalogowany i powyszukuję o kondonach, gumilalach, akcesoriach do
    branzlu, najsilniejszych truciznach świata (takową jest nic innego, niż
    botox), o pedalstwie, lesbijstwie... a potem pokażę znajomym "zobaczcie, co
    mi te fiuty podsyłają" :P

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 25. Data: 2016-10-27 12:34:54
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    wiadomości news:1178281949.20161026090044@pik-net.pl.invalid...

    > Duży brzuch->lustrzyca->konieczność przedłużenia, żeby choć koniec
    > zobaczyć ;)

    ...yyy Trzy etapy [ż\t]ycia mężczyzny? :))

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 26. Data: 2016-10-27 12:43:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    >Niom... jak z komórczana wyszukam film o gołych pizdach na YT, to
    >potem na stacjonarnym mam to w historii wyszukiwań, i nawzajem.

    Ale to dzieki wspolnemu kontu google, i synchronizacji danych
    przegladarki ... Chrome ?
    Wylaczysz, i do historii nie trafi, bo i jak.

    Jesli jednak dasz googlowi szanse powiazania komorki z komputerem
    stacjonarnym, to sie potem nie dziw, ze i reklamy na obu urzadzeniach
    wyskakuja podobne.

    J.

  • 27. Data: 2016-10-27 12:50:56
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 27/10/2016 11:43, J.F. wrote:
> [...]
    >
    > Jesli jednak dasz googlowi szanse powiazania komorki z komputerem
    > stacjonarnym, to sie potem nie dziw, ze i reklamy na obu urzadzeniach

    Ja tam nie jestem antysystemowy jak HF5BullShit . Nie mam nic przeciwko
    jak PC synchronizuje mi sie z komorka. Dodatkowo, szanuje jak ktoś daje
    mi wszystko 'za darmo'.

    c.

  • 28. Data: 2016-10-27 13:18:33
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    HF5BS pisze:

> [...]
    > Setna część, czyli 10k dotrze do celu.
    > Setna część, czyli sto, zostanie przez odbiorcę uwzględniona, tenże

    Piszemy o dwóch całkowicie różnych rzeczach. Google personalizuje
    reklamy na wyświetlanych stronach na podstawie indywidualnie
    gromadzonych danych. To nie żadna setna część setnej części -- jeśli
    ktoś się żali na to, *jak* dobierane są te reklamy, to pretensje są
    o to, że dobierane zą *zbyt dobrze*. Zdaje się, że ten wątek też się
    od tego zaczął. Niezbyt rozumiem te pretensje, bo ja reklamy filtruję,
    więc nie wiem nawet co by mi wyświetlali gdyby wyświetlali.

> [...]
    > każda. A koszty... No, ile będzie kosztować wyświetlenie miliarda banerków?

    Przy okresowym czyszczeniu sitka w filtrze pocztowym widzę, co tam się
    dzieje. Jednego dnia potrafi przyjść kilkanaście "wyjątkowych propozycji"
    o identycznej treści, z różnych adresów. Gdyby boty, które to wysyłają
    jakoś ze sobą współdziałały i wysłały tylko jedną wiadomość, to szansa,
    że ktoś nie uzna jej za bullshit byłaby wyższa. Spamerstwo mailowe to
    faktycznie nie ta klasa, co google.

    --
    Jarek

  • 29. Data: 2016-10-27 13:20:42
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Cezar napisał:

    > Ja tam nie jestem antysystemowy jak HF5BullShit . Nie mam nic przeciwko
    > jak PC synchronizuje mi sie z komorka. Dodatkowo, szanuje jak ktoś daje
    > mi wszystko 'za darmo'.

    W dodatku daje, a nie wciska. Trzeba chcieć wziąć. Ja nie zaobserwowałem
    w ofertach google żadnych powiązań między komputerami w domu. A ja mam
    nawet stały adres IP. Nie ma tak, że YT sugeruje obejrzenie filmu tylko
    dlatego, że ktoś na *innym* komputerze w domu oglądał coś na podobny
    temat. Ale to samodzielnie wybierana treść, z reklamami może być różnie.

    --
    Jarek

  • 30. Data: 2016-10-27 13:33:55
    Od: grapeli23 <g...@g...com>

    Dnia 27.10.2016 Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> napisał/a:

> [...]
    > jakoś ze sobą współdziałały i wysłały tylko jedną wiadomość, to szansa,
    > że ktoś nie uzna jej za bullshit byłaby wyższa. Spamerstwo mailowe to

    Zaraz, zaraz. Google to może decydować o wyświetlaniu reklam na swoich
    witrynach i w swoich serwisach. Nikomu nie włamują się na serwery i nie
    wstrzykują złośliwych reklam. Pretensje i żale można mieć co najwyżej do
    właścicieli i twórców owych stron, że korzystają z owych mechanizmów.
    Znam tysiące witryn które z nich nie korzystają.
    Podobnie ma się sprawa z innymi widżetami, dodatkami od Facebooka,
    Twittera, Gemiusa, dodatkami "analitycznymi", itd. Twórcy stron z nich
    korzystają bo mają z tego wymierne korzyści.