  • 1. Data: 2016-10-22 18:08:13
    Temat: mosfet
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    jebać euro!

    czy ktoś z koalicji może wie, czy tranzystor mosfet jest symetryczny?
    czyli można zamieniać źródło z drenem i będzie działał?

    czy ktoś z koalicji może wie jak działa tranzystor mosfet w układzie
    zabezpieczającym przed odwrotnym zasilaniem, ale umieszczony w gałęzi masy?

  • 2. Data: 2016-10-22 18:59:42
    Temat: Re: mosfet
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 2016-10-22 o 18:08, w systemie siła 'PO/EU pisze:

    > jebać euro!

    Co kto lubi :P

    > czy ktoś z koalicji może wie, czy tranzystor mosfet jest symetryczny?
    > czyli można zamieniać źródło z drenem i będzie działał?

    Prościej tu napisać jak zajrzeć do pdf-ów tranzystorów, no nie?
    Pooglądaj sobie dokumentacje i zobacz co jest pomiędzy źródłem a drenem.

  • 3. Data: 2016-10-23 17:44:16
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    a gdyby nie było tej diody?