  • 31. Data: 2016-10-27 13:53:42
    Temat: Re: Fluke
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    grapeli23 napisał:

    > Zaraz, zaraz. Google to może decydować o wyświetlaniu reklam na swoich
    > witrynach i w swoich serwisach. Nikomu nie włamują się na serwery i nie
    > wstrzykują złośliwych reklam. Pretensje i żale można mieć co najwyżej do
    > właścicieli i twórców owych stron, że korzystają z owych mechanizmów.
    > Znam tysiące witryn które z nich nie korzystają.
    > Podobnie ma się sprawa z innymi widżetami, dodatkami od Facebooka,
    > Twittera, Gemiusa, dodatkami "analitycznymi", itd. Twórcy stron z nich
    > korzystają bo mają z tego wymierne korzyści.

    Ale ja o nic do nikogo nie mam pretensji! Podoba mi się tak, jak jest.
    Zwłaszcza to mi się podoba, że Gooooogele zarabia ooooolbrzymie pieniądze
    za reklamy -- bo ktoś chce płacić, a kto inny chce oglądać. Ja nie muszę
    -- i to też mi się podoba.

    --
    Jarek

  • 32. Data: 2016-10-27 13:57:11
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > Ale to dzieki wspolnemu kontu google, i synchronizacji danych przegladarki
    > ... Chrome ?

    Nie używam Chrome. Jak się zaparł, że się aktualizować nie będzie, to ja się
    zaparłem i pozbyłem.

    > Wylaczysz, i do historii nie trafi, bo i jak.
    >
    > Jesli jednak dasz googlowi szanse powiazania komorki z komputerem
    > stacjonarnym, to sie potem nie dziw, ze i reklamy na obu urzadzeniach
    > wyskakuja podobne.

    Ależ ja niczego nie powiazywałem, samo przy logowaniu, zresztą i tak konto
    natychmiast mi melduje o nowym urządzeniu i wiem, czy ktoś-coś-ten-teges...
    Zresztą, jakbym się chciał ukryć, to sobie poradzę. Co się stanie, jak będą
    wiedzieć, że obejrzałem nagą cipkę? Chyba nie przyjedzie brygada AT i nie
    każe mi się "kłaść na podłogę kurwa", a potem przeszukanie? To czego się
    bać? Pedofilii nie oglądam, dźęderu nie przeszukuję, że obejrzę filmik o
    cykających się pieskach, lub kotkach? Da się mieć chyba więcej, niż 1 konto?
    Każde do innych celów...

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 33. Data: 2016-10-27 13:58:17
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Cezar" <c...@B...pl.invalid> napisał w wiadomości
    Ja tam nie jestem antysystemowy jak HF5BullShit . Nie mam nic przeciwko

    Bulszit to ty jesteś, ja na swój znak mam państwowy dokument, a ty co masz?

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 34. Data: 2016-10-27 14:02:09
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

> [...]
    > jakoś ze sobą współdziałały i wysłały tylko jedną wiadomość, to szansa,
    > że ktoś nie uzna jej za bullshit byłaby wyższa. Spamerstwo mailowe to

    Bo ja wiem... i tak to spuszczam do sracza. Niech sobie przychodzi.
    Przywykłem.
    Najwyżej sobie później wykorzystam do różnych ćwiczeń z danymi, np. zobaczę,
    co mi się lepiej kompresuje, itd.?
    Ja problemu z ilością spamu nie mam.

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 35. Data: 2016-10-27 14:07:24
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 27/10/2016 12:58, HF5BS wrote:

    > Użytkownik "Cezar" <c...@B...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Ja tam nie jestem antysystemowy jak HF5BullShit . Nie mam nic przeciwko
    >
    > Bulszit to ty jesteś,

    nie unoś się tak ... to miał być żart - takie pierwsze skojarzenie.
    > ja na swój znak mam państwowy dokument, a ty co masz?

    tez mam - od 1991 roku.

    c.

  • 36. Data: 2016-10-27 14:07:29
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "grapeli23" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    > Podobnie ma się sprawa z innymi widżetami, dodatkami od Facebooka,
    > Twittera, Gemiusa, dodatkami "analitycznymi", itd. Twórcy stron z nich
    > korzystają bo mają z tego wymierne korzyści.

    Z przyjemnością dopisuję te strony do listy ucinanych. Ankieta-online,
    googlesyndication, gemius na czele, pbi, itd. mam poblokowane. Tylko OCDN
    nie chce się dać, ale za mały kaliber, aby to szczegółowiej filtrować. W
    każdym razie, NK miała już problem (i chyba przegrała w sądzie), jak
    wyświetliła komuś reklamę, bodajze karty z jego imieniem, typu "Kazimierz,
    mamy dla ciebie (...)". Gość się wkurwił i wygrał, bo NK nie raczyła zdjąć
    tej reklamy w takiej postaci. Jakoś tak to było.

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 37. Data: 2016-10-27 14:16:46
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    HF5BS pisze:

> [...]
    > Najwyżej sobie później wykorzystam do różnych ćwiczeń z danymi,
    > np. zobaczę, co mi się lepiej kompresuje, itd.?

    Ale ONI mają. Moja teza jest bowiem taka, że skuteczność spamu mailowego
    ogranicza jego nadmierna ilość. I to nie tak, że jest duża konkurencja
    wśród samerów, więc oferty giną w tłoku. Jedno źródło sieje zbyt mocno,
    by to skutkowało.

    --
    Jarek

  • 38. Data: 2016-10-27 18:02:42
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > Ale ONI mają. Moja teza jest bowiem taka, że skuteczność spamu mailowego

    No i niech ONI się z tym bujają. Flood? Odsieję, zginie, ja nie ucierpię.
    Mam już 250/20, więc niech sobie zarzynają serwery. Nośnik na dysku nie
    będzie się wiecznie przeorientowywać.

    > ogranicza jego nadmierna ilość. I to nie tak, że jest duża konkurencja
    > wśród samerów, więc oferty giną w tłoku. Jedno źródło sieje zbyt mocno,
    > by to skutkowało.

    Ano. Doda się regułkę i po bólu. Zresztą, dostawcy skrzynek mają coraz
    lepsze antyspamy. I to mi wystarcza.

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 39. Data: 2016-10-27 18:21:42
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > nie unoś się tak ... to miał być żart - takie pierwsze skojarzenie.
    >
    > tez mam - od 1991 roku.

    Przepraszam, za dużo się wokół mnie dzieje, żebym nadążył to porozkminiać,
    "czy do mnie, czy koło mnie".
    A litery sufiksu dobrałem pod kątem czegoś dla mnie bardzo ważnego. Stąd tak
    wyszło.
    Chyba otworzę radio i zobaczę, co na pasmach...

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 40. Data: 2016-10-29 23:14:13
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Wyszukałem jakiś oscyloskop, to mi chyba przez miesiąc (a i tak do końca nie
    > ustało), na wszelkich serwisach wykakuje nagle "kup fluke, kup ocyloskop,
    > miernik cęgowy twoim drużbą", itd... To chyba posiedzę cały dzień, specjalnie
    > zalogowany i powyszukuję o kondonach, gumilalach, akcesoriach do branzlu,
    > najsilniejszych truciznach świata (takową jest nic innego, niż botox), o
    > pedalstwie, lesbijstwie... a potem pokażę znajomym "zobaczcie, co mi te fiuty
    > podsyłają" :P

    To ja powiem tak: Adblock + Ghostery z dodatkiem od Ciasteczkowego
    Potwora i żadne reklamy się nie wyświetlają :) Może wysyłają ale
    automaty blokują i jest spokój.
    Wojtek