  • 1. Data: 2015-04-13 06:42:29
    Temat: w końcu
    Od: megrims <m...@i...peel>

    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
    two/news-chca-wyciac-drzewa-sa-grozne-dla-kierowcow,
    nId,1715282

  • 2. Data: 2015-04-13 09:06:02
    Temat: Re: w końcu
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Apr 2015 06:42:29 +0200, megrims napisał(a):

    > http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
    two/news-chca-wyciac-drzewa-sa-grozne-dla-kierowcow,
    nId,1715282

    A co, biedaku, jakieś drzewo cię zaatakowało znienacka? :)
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 3. Data: 2015-04-13 09:52:53
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
    two/news-chca-wyciac-drzewa-sa-grozne-dla-kierowcow,
    nId,1715282

    Taa, w Zabolandzie. U nas wolimy kilkaset osob rocznie odeslac do sw.
    Piotra, niz wyciac pare drzew lub je oddzielic barierka energochlonna.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2015-04-13 09:54:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 13 Apr 2015 06:42:29 +0200, megrims

    > chca-wyciac-drzewa-sa-grozne-dla-kierowcow

    Szczególnie brzozy! Wyciąć, wyciąć wszystko w pień!

    --
    Pozdor Myjk

  • 5. Data: 2015-04-13 10:04:59
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    two/news-chca-wyciac-drzewa-sa-grozne-dla-kierowcow,
    nId,1715282

    > A co, biedaku, jakieś drzewo cię zaatakowało znienacka? :)

    Czyżbyś należał do tych obrońców drzew, którzy uważają, że ci, którzy
    się na nich rozbijają - sami sobie są winni?

    --
    MN

  • 6. Data: 2015-04-13 10:30:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-13 o 10:04, Marcin N pisze:

> [...]
    >
    > Czyżbyś należał do tych obrońców drzew, którzy uważają, że ci, którzy
    > się na nich rozbijają - sami sobie są winni?

    A nie są ?
    "Jechałem wolno, spokojnie i przepisowo aż nagle zobaczyłem
    pędzące na mnie z dużą prędkością przydrożne drzewo" :-)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2015-04-13 10:33:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-13 o 09:52, Pawel O'Pajak pisze:
> [...]
    >>

    > Taa, w Zabolandzie. U nas wolimy kilkaset osob rocznie odeslac do sw.
    > Piotra, niz wyciac pare drzew lub je oddzielic barierka energochlonna.

    U nas dajemy wolny wybór chętnym na nagrodę Darwina.
    I nie widzę powodu dlaczego państwo miało by niepotrzebnie
    wydawać kasę na barierki na trzeciorzędnych drogach ?
    Tego nawet najbogatsze kraje nie robią.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2015-04-13 10:40:46
    Od: Maciek <n...@x...pl>

    > ...niz wyciac pare drzew lub je oddzielic barierka energochlonna.

    Chyba taniej wyszłoby wyciąć, pewnie znalazłoby się wielu amatorów
    darmowego opału ;-) Poza tym droga bez drzew jest raczej
    bezpieczniejsza, zazwyczaj za drzewami są pola a i męczący efekt
    stroboskopowy ładujący po oczach znika (słońce/cień) ;-)

  • 9. Data: 2015-04-13 10:47:44
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2015-04-13 o 06:42, megrims pisze:
    > http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
    two/news-chca-wyciac-drzewa-sa-grozne-dla-kierowcow,
    nId,1715282

    No w końcu! Niech jeszcze wytną przystanki, latarnie i pieszych idących
    wzdłuż drogi poboczem/chodnikiem, przepusty, ściany wlotów do tuneli,
    podpory wiaduktów itp. Też stwarzają zagrożenie.
    W końcu będzie można bezpiecznie przycisnąć :)

    Ja proponuję jeszcze dodatkowo montować takie siatki jak w slalomie
    gigancie mają. Bezpieczeństwo to podstawa!

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2015-04-13 11:19:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello megrims,

    Monday, April 13, 2015, 6:42:29 AM, you wrote:

    > http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
    two/news-chca-wyciac-drzewa-sa-grozne-dla-kierowcow,
    nId,1715282

    Ekofaszyści zamiast przykuwać się do drzew powinni zafundować bariery.

    --
    Best regards,
    RoMan