  • 11. Data: 2010-06-12 18:52:18
    Temat: Re: Ford Focus RS w akcji ...
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-12 16:45, Bugatti pisze:

    > I miota tyłki innym autkom kosztującym niekiedy tyle co trzy RSy.
    > http://www.fastestlaps.com/track2.html

    Co nie zmienia faktu, że Megane R26.R jest 32 oczka wyżej. :P
    Podejrzewam, że wersja R26 (bardziej cywilna niż .R), byłaby gdzieś po
    środku między .R-ką a Foką. Więc cały ten RevoKnuckle to lipa. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2010-06-12 19:39:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    Marcin \"Kenickie\" Mydlak wrote:

    > Co nie zmienia faktu, że Megane R26.R jest 32 oczka wyżej. :P
    > Podejrzewam, że wersja R26 (bardziej cywilna niż .R), byłaby gdzieś po
    > środku między .R-ką a Foką. Więc cały ten RevoKnuckle to lipa. :P

    Ale ona je żaby...

  • 13. Data: 2010-06-12 20:03:30
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał w wiadomości:

    > Co nie zmienia faktu, że Megane R26.R jest 32 oczka wyżej. :P

    Owszem...ale Meganka nie oferuje takiego wyposażenia jak RS za taką
    kasę...Focus był o ok 30 tys zł droższy...a warto dopłacić za takie auto
    które ma navi no i 5 miejsc w porównaniu do 2-óch w R26.R

    > Podejrzewam, że wersja R26 (bardziej cywilna niż .R), byłaby gdzieś po
    > środku między .R-ką a Foką. Więc cały ten RevoKnuckle to lipa. :P

    Lipa ? Skoro wychwalasz Meganke...to ona też wg ciebie jest lipa bo w niej
    także jest coś na kształt RevoKnuckla bo tutaj również oś skrętu koła
    przesunięto na zewnątrz względem osi pracy amortyzatora.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 14. Data: 2010-06-12 22:10:49
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 12 Jun 2010 18:52:18 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
    <e...@3...lp> wrote:

    > Podejrzewam, że wersja R26 (bardziej cywilna niż .R), byłaby gdzieś po
    > środku między .R-ką a Foką.

    Nie, nie byłaby:
    http://fastestlaps.com/track1.html
    http://fastestlaps.com/track98.html

    > Więc cały ten RevoKnuckle to lipa. :P

    Oczywiście, i wcale Megane nie ma podobnego rozwiązania
    oddzielającego zwrotnicę od kolumny.

    r.
    _____________

  • 15. Data: 2010-06-12 22:11:52
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 12 Jun 2010 20:03:30 +0200, Bugatti
    <s...@m...pl> wrote:

    > kasę...Focus był o ok 30 tys zł droższy...a warto dopłacić za takie auto
    > które ma navi no i 5 miejsc w porównaniu do 2-óch w R26.R

    Ktoś, kto kupuje R26.R ma w pompie tylną kanapę, navi i klimę.

    r.
    _____________

  • 16. Data: 2010-06-12 22:14:13
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

  • 17. Data: 2010-06-12 23:09:13
    Od: Scypio <s...@p...fm>

    Dnia Sat, 12 Jun 2010 18:52:18 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisal(a):
    > Co nie zmienia faktu, że Megane R26.R jest 32 oczka wyżej. :P
    > Podejrzewam, że wersja R26 (bardziej cywilna niż .R), byłaby gdzieś po
    > środku między .R-ką a Foką. Więc cały ten RevoKnuckle to lipa. :P

    R26.R to stary model... teraz to jeździ się Renaultsport Megane 250...
    które to ma kanapę z tyłu, NAVi i jest szybsze od Focusa RS, przynajmniej
    na torze :)

    A tu teścik dla tych co znają angielski:
    http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/Rena
    ult-Megane-2.0T-Renaultsport-250/244208/

    --
    scypio

  • 18. Data: 2010-06-12 23:29:21
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 12.06.2010 megrims <m...@i...pl> napisał/a:

    > Ja się zastanawiam nad czymś innym: RS to ma chyba napęd na przód.
    > Czy oni sobie pomagają ręcznym, ze bokami latają, czy to coś innego?

    Prawie w ogole nie uzywaja (chyba jeden raz na filmie ktos podebral z
    podlogi). Mozna ustawic przednionapedowke bokiem na rozne sposoby (na
    trzy, lfb lub po prostu z ujecia).

    Pzdr,

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 19. Data: 2010-06-12 23:35:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    Robert Rędziak wrote:

    > Ktoś, kto kupuje R26.R, ma w pompie tylną kanapę, navi i klimę.

    Potężną ma zatem pompę...

  • 20. Data: 2010-06-13 00:12:53
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" napisał w wiadomości:

    > Nie, nie byłaby:
    > http://fastestlaps.com/track1.html
    > http://fastestlaps.com/track98.html

    > Oczywiście, i wcale Megane nie ma podobnego rozwiązania
    > oddzielającego zwrotnicę od kolumny.

    Ano faktycznie...gafe strzeliłem...ma MacPhersona

    Ale czemu twierdzisz że RevoKluckle to lipa ?
    Jak na większą masę RSa w porównaniu do R26.R (choć fakt ten drugi ma 230
    hp) to i tak nieźle sobie radzi z wyrywaniem kiery na wyjściu w winkla.
    Gdyby RS ważył tylke co Meganka to wogóle byłaby przepaść.

    --
    Bugatti