  • 1. Data: 2010-06-12 12:01:20
    Temat: Czujnik temp. do EJ22 Subaru - jaki moze byc koszt ?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Czesc.

    Niestety ale slynne google mi niebardzo pomoglo, a moze ktos siedzi troche w
    temacie subaru.
    Ile moze kosztowac czujnik temperatury wkrecany w blok p/n 22630-AA041

    Ewentualnie kto w Wawie sprzedaje czesci do Subarakow (poza ASO)

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2010-06-12 13:10:48
    Temat: Re: Czujnik temp. do EJ22 Subaru - jaki moze byc koszt ?
    Od: Jacek Rudowski <ami@_usunto_wkurw.org>

    Dnia 12.06.2010 Adam Szewczak <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał/a:
> [...]
    > Ile moze kosztowac czujnik temperatury wkrecany w blok p/n 22630-AA041
    >
    > Ewentualnie kto w Wawie sprzedaje czesci do Subarakow (poza ASO)

    Np. 4turbo
    Ale w ASO akurat o takie czesci i tak bym zapytal.

    --
    Jacek "AMI" Rudowski

  • 3. Data: 2010-06-12 17:48:50
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Rudowski" <ami@_usunto_wkurw.org> napisał w wiadomości

    > Np. 4turbo
    > Ale w ASO akurat o takie czesci i tak bym zapytal.
    >
    > --
    > Jacek "AMI" Rudowski

    Udalo mi sie rano do Lomianek dodzwonic, akurat maja jedna sztuke na
    magazynie, ok 100 zl.

    PZDr
    Adam