  • 11. Data: 2018-03-08 05:27:36
    Temat: Re: Ford eco...opinie?
    Od: kloi <n...@o...com>

    jeden samochód miałem 15 lat, kupiłem go w salone, przejechałem 210tys,
    silnik nadal chodził jak zegarek ale pojazd musiałem zezłomować bo go
    ruda zjadła

    dlatego jak kupie samochód który silnikowo wytrzyma 200 tys bez
    poważnych usterek i remontów to będzie OK

    nie potrzebuje pojazdu który ma silnikowo wytrzymać 500tys lub więcej

    oczywiście wolałbym takie ecosport 1.4 100KM wolnossące

  • 12. Data: 2018-03-08 05:33:11
    Od: kloi <n...@o...com>

    > nie chciałem się wtrącać, ale nie wytrzymałem. przy 10 tyś na rok,
    > bardzo, ale to bardzo mocno bym się zastanawiał czy jest mi potrzebne
    > _nowe_ auto. Absolutnie nie chcę wkładać kija w mrowisko, ale może warto
    > dopuścić chociaz taką myśl?
    > no chyba że rozmawiamy o spełnieniu marzenia, ale wtedy co za różnica
    > czy marzenie ma trzy czy cztery cylindry?

    no to zasadnicze pytanie: samochód to puszka blaszana służąca do
    przemieszczania mojej dupy z punktu A do B ? czy cos więcej?

    bo chyba jednak większośc ludzi twierdzi że coś więcej

    prestiż, hobby, odzwierciedlenie charakteru osoby, zabawka dorosłego faceta

    w zasadzie do jeszcze biorę po uwagę JEEP RENEGADE bo podoba mi się, do
    miasta i na wycieczki w góry, tylko jest o włos za duży

  • 13. Data: 2018-03-08 07:03:21
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 8 Mar 2018 01:10:45 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > I jakby było mało niezależne firmy oferują usługi marketingowe
    > w stylu "komentarze szczęśliwych użytkowników na różnych forach".
    > I jeszcze są naiwni którzy wierzą w takie komentarze i takie
    > testy w prasie. :(

    Manipulacja jest stara jak ludzkość. Wiadomo, że nie można żadnych opinii
    traktować bezkrytycznie, ale z drugiej strony nie ma podstaw, żeby
    zakładać, że jakiś znaczący odsetek opinii na forach pochodzi od
    marketoidów, a na dodatek dość łatwo je rozpoznać.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 14. Data: 2018-03-08 11:36:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-08 o 05:27, kloi pisze:

> [...]
    >
    > nie potrzebuje pojazdu który ma silnikowo wytrzymać 500tys lub więcej
    >

    > oczywiście wolałbym takie ecosport 1.4 100KM wolnossące

    Ale to raczej nie była litrowa, trzy cylindrowa, oturbiona
    wersja silnika ecobost dla naiwnych. Prawda?

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2018-03-08 11:38:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-08 o 07:03, Maciek pisze:

> [...]
    > zakładać, że jakiś znaczący odsetek opinii na forach pochodzi od
    > marketoidów, a na dodatek dość łatwo je rozpoznać.

    Jak napalony naiwniak zafiksuje się na produkt X to w sieci tylko
    szuka potwierdzenia swojego wyboru. Taki nie ma szansy ich rozpoznać.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2018-03-08 12:45:08
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 8 Mar 2018 11:38:04 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Jak napalony naiwniak zafiksuje się na produkt X to w sieci tylko
    > szuka potwierdzenia swojego wyboru. Taki nie ma szansy ich rozpoznać.

    Możesz przedstawić jakieś miarodajne negatywne opinie, testy czy inne
    informacje, któreby pokazywały, że coś z tym silnikiem jest nie tak?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 17. Data: 2018-03-08 14:59:45
    Od: kloi <n...@o...com>

    > Ale to raczej nie była litrowa, trzy cylindrowa, oturbiona
    > wersja silnika ecobost dla naiwnych. Prawda?

    to był silnik który wytrzymuje podobno 500tys i co z tego skoro ja tyle
    nie zrobiłem przez żywot samochodu

  • 18. Data: 2018-03-08 15:25:07
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-03-08 o 14:59, kloi pisze:

    > to był silnik który wytrzymuje podobno 500tys i co z tego skoro ja tyle
    > nie zrobiłem przez żywot samochodu

    Zawsze możesz dokupić gwarancję na 10lat/200k km.

    Gwarancja 12
    Oddaj swój samochód w nasze fachowe ręce i skorzystaj z wyjątkowej opcji
    przedłużenia gwarancji nawet do 10 lat!

    Dzięki najnowszej ofercie Forda, jaką jest Gwarancja 12, zyskujesz
    dodatkowy rok spokoju o sprawność swojego Forda oraz usługę Assistance
    12 - całodobową pomoc drogową przez 12 miesięcy.

    To przywilej, jakiego nie ma żaden Klient innej marki!

    Dowiedz się więcej

    Gwarancja 12 to unikalna w skali całego rynku oferta, dzięki której
    posiadacze Forda zyskają święty spokój, potencjalni nabywcy większą
    pewność, a sprzedawcy kolejny solidny argument.

    Gwarancja 12 zapewnia ochronę najważniejszych podzespołów samochodu oraz
    całodobową pomoc drogową Assistance 12 przez okrągły rok. Gwarancję 12
    można przedłużać nawet na okres 10 lat, a jej koszt jest niezwykle niski
    jedynie 139 PLN.

    Gwarancja 12 obejmuje:
    silnik
    układ przeniesienia napędu
    skrzynię biegów
    wybrane elementy sterowania i osprzętu silnika

    Z oferty może skorzystać właściciel zarejestrowanego w Polsce samochodu
    marki Ford, któremu kończy się gwarancja podstawowa lub posiadacz Forda,
    którego wiek przekracza 2 lata i nie przekracza 10 lat, o przebiegu
    nieprzekraczającym 200 000 km.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 19. Data: 2018-03-08 15:55:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-08 o 12:45, Maciek pisze:

    > Możesz przedstawić jakieś miarodajne negatywne opinie, testy czy inne
    > informacje, któreby pokazywały, że coś z tym silnikiem jest nie tak?

    Zdefiniuj miarodajne.
    Znam dwie opinie "szcześliwych" nabywców pojazdów z tym wynalazkiem.
    Ich szczęście wyraźnie wzrosło kiedy się go pozbyli.
    Z wyraźną stratą finansową.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2018-03-08 18:31:05
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08-03-2018 o 05:33, kloi pisze:

    > w zasadzie do jeszcze biorę po uwagę JEEP RENEGADE bo podoba mi się, do
    > miasta i na wycieczki w góry, tylko jest o włos za duży

    Chyba za drogi?
    Przecież ten Renegade jest wymiarami bardzo zbliżony do reszty propozycji.
    I wąski jak diabli.