  • 61. Data: 2019-10-01 21:52:13
    Temat: Re: Formuła 1 - dlaczego 'nagumowany' asfalt jest przyczepniejszy od czystego?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 1 Oct 2019 18:43:59 +0200, w <5d93824a$0$520$65785112@news.neostrada.pl>,
    Marcin N <m...@o...pl> napisał(-a):

    > Ostatnie lata w F1 pokazują, że w wyścigach biorą udział kierowcy,
    > którzy są wyraźnie słabsi od najlepszych, ale są bogaci z domu więc jeżdżą.

    A konkretnie? Stroll (ale ma podia, więc...), Kubica -- kto jeszcze?

  • 63. Data: 2019-10-02 00:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > A konkretnie? Stroll (ale ma podia, więc...), Kubica -- kto jeszcze?

    Serio?
    Nawet ludzie ze swiata F1 o tym pisza i dostrzegaja problem a ty go nie
    widzisz? :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 62. Data: 2019-10-02 00:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik robot a...@o...pl ...

    > No nic. To tylko pocieszenie ogólne takie.

    Ano to chyba ze tak... :)
    Ale mnie to nie pociesza - gówno trzeba nazywac gownem, nawet jak sie
    swieci, jest szybkie i głosne...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 64. Data: 2019-10-02 03:15:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 1 Oct 2019 19:35:30 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Wiem, że żartujesz, ale może inni nie zauważą.

    Pije do tego, ze jeszcze trzeba Williamsowi do tego doplacac.

    > Ani Russell, ani tym bardziej Kubica - nie są najgorsi.
    > Kubica ciągle jest świetny,

    Chwilowo ciezko to wykazac.

    > tyle, że jeździ złomem, który jest magazynem
    > części zamiennych dla Russella.

    Tak czy inaczej - widac jaki to biznes.
    Chca Polacy ogladac Kubice na torze ... to grzechem byloby nie wziac
    od nich pieniedzy :-)

    J.

  • 65. Data: 2019-10-02 14:50:34

    01 Oct 2019 22:59:55 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
> [...]

    > Serio?
    > Nawet ludzie ze swiata F1 o tym pisza i dostrzegaja problem a ty go nie

    A ty widzisz? No to podaj te przykłady.