  • 1. Data: 2019-09-26 10:50:49
    Temat: Zbiórka dla sprawcy kolizji z Szydło
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Sprawca nie dostanie nic bo autor zbiórki przekazał pieniądze żonie...
    swojej :)
    https://krakow.onet.pl/zbieral-pieniadze-na-sebastia
    na-koscielnika-oddal-je-zonie-prokuratura-umorzyla/r
    g3cnsz

    Pięknie ludzi wycyckał.
    --
    Janusz

  • 2. Data: 2019-09-26 11:13:43
    Temat: Re: Zbiórka dla sprawcy kolizji z Szydło
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >żonie... swojej :)
    >https://krakow.onet.pl/zbieral-pieniadze-na-sebasti
    ana-koscielnika-oddal-je-zonie-prokuratura-umorzyla/

    Ziobro zamieszal, czy prokurator powinnosc sluzby swej zrozumial ?
    Czy moze rzeczywiscie nie bylo przestepstwa ?

    Bo cos tak mi chodzi po glowie, ze zbiorka bez zezwolenia jest
    karalna,
    przekazanie zonie ... chyba nie powinno miec znaczenia przy wspolnocie
    malzenskiej, a jesli takiej nie ma ... podatek sie nalezy ?

    Podatek od zebranych pieniedzy chyba nie grozi, bo kwoty pewnie zbyt
    male ... ale czy nie nalezy tego do PIT zaliczyc ?

    J.

    P.S. FUT: pl.soc.prawo.

    PPS. Wot psychologia - takiemu "poszkodowanemu" ludzie chetnie
    wplacaja, a jak sie oglaszaja jacys rodzice, ze na chore dziecko, to
    idzie opornie ..
    Nienawisc do PiS w narodzie silna ? Tzn w polowie narodu :-)
    Czy po prostu sila mediow ...

  • 3. Data: 2019-09-26 11:16:23
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-09-26 o 10:50, Janusz pisze:
> [...]
    > swojej :)
    > https://krakow.onet.pl/zbieral-pieniadze-na-sebastia
    na-koscielnika-oddal-je-zonie-prokuratura-umorzyla/r

    Mógł choć kupić jemu najdroższe (najlepsze) Z Allegro. :-)

    Robert

  • 4. Data: 2019-09-26 11:34:45
    Od: p...@g...com

    US już w drodze po należne procenty :-)

  • 5. Data: 2019-09-26 12:46:33
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    > swojej :)
    > https://krakow.onet.pl/zbieral-pieniadze-na-sebastia
    na-koscielnika-oddal-je-zonie-prokuratura-umorzyla/r

    Okazuje się że "organizator" ma też sporo brudu za paznokciami
    https://wiadomosci.wp.pl/organizator-zbiorki-stracil
    -150-tys-zl-na-nowe-seicento-bedzie-zazalenie-642859
    1233701505a

    --
    Janusz

  • 6. Data: 2019-09-26 12:58:00
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-09-26 o 11:13, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Ziobro zamieszal, czy prokurator powinnosc sluzby swej zrozumial ?
    > Czy moze rzeczywiscie nie bylo przestepstwa ?

    I Ziobro i prokuratura się tym zajęli. To sąd umorzył sprawę, bo małym
    drukiem przy zbiórce było napisane, że kasa pozostaje własnością
    zbierającego. Zachował się jak rasowy polityk - obiecał przekazać, a
    wziął sobie.
    Nie wiem, czy zbiórka była legalna, ale wyobrażam sobie te teksty w
    róznych szczujniach, że Szydło miała stłuczkę a zbiórkę kasy dla
    biednego pokrzywdzonego blokuje Ziobro et consortes, gdyby to
    zablokował, albo 0 co gorzej - przekazał sprawę do prokuratury do
    wyjaśnienia...
    T.

  • 7. Data: 2019-09-26 12:59:20
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-09-26 o 12:58, T. pisze:
> [...]
    > biednego pokrzywdzonego blokuje Ziobro et consortes, gdyby to
    > zablokował, albo 0 co gorzej - przekazał sprawę do prokuratury do
    Ps. Biję się w piersi - to krakowska prokuratura umorzyła.
    T.

  • 8. Data: 2019-09-26 14:14:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello T.,

    Thursday, September 26, 2019, 12:58:00 PM, you wrote:

    na-koscielnika-oddal-je-zonie-prokuratura-umorzyla/r
    g3cnsz
    > I Ziobro i prokuratura się tym zajęli. To sąd umorzył sprawę,

    Prokuratura umorzyła.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2019-09-26 14:30:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >małym drukiem przy zbiórce było napisane, że kasa pozostaje
    >własnością zbierającego. Zachował się jak rasowy polityk - obiecał

    Jaki sad ? Nie bylo przestepstwa, to co jakis sad tam robi ?

> [...]
    >biednego pokrzywdzonego blokuje Ziobro et consortes, gdyby to
    >zablokował, albo 0 co gorzej - przekazał sprawę do prokuratury do

    To by sie powiedzialo, ze zle prawo, ale prawo I to jest stare prawo,
    a wiec to jest wina Tuska.

    J.

  • 10. Data: 2019-09-26 18:01:49
    Od: p...@g...com

    Zdaniem prokuratury uczestnicy zbiórki, wpłacając pieniądze, dokonywali darowizny na
    rzecz jej organizatora, a nie Sebastiana.

    Oczywiście. A jak place za prąd to wspieram fundusz wyborczy PiS. Proste i logiczne
    ;-)