  • 1. Data: 2011-09-01 23:08:04
    Temat: brak multirooma w ence
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    no co za zenada. jak dzownilem w czerwcu ze chce multiroom, to mi pani
    powiedziala ze umowe mam do grudnia i najpredzej we wrzesniu bede mogl
    robic zmiany. ok, dzownie dzis i pytam o mr, pan mi mowi ze czasowo
    wstrzymali sprzedaz tej uslugi bo pracuja nad nowa wersja uwzgledniajaca
    uwagi klientow. pytam kiedy? pan mi mowi ze nie potrafi mi powiedziec
    kiedy i ze mam sledzic strone i forum. no kurwa... przeciez to jest
    jakis zart za 100 pln miesiecznie.

  • 2. Data: 2011-09-02 11:15:43
    Temat: Re: brak multirooma w ence
    Od: ŁR <l...@W...pl>

    W dniu 2011-09-02 01:08, K pisze:
> [...]
    > uwagi klientow. pytam kiedy? pan mi mowi ze nie potrafi mi powiedziec
    > kiedy i ze mam sledzic strone i forum. no kurwa... przeciez to jest

    Oni ogólnie mają jakiś "burdel", mi przykładowo od kwietnia nie
    wystawili żadnej faktury. Aż się boję jak wystawią zbiorczą i polecenie
    zapłaty zabierze mi niemałą sumkę z konta.

  • 3. Data: 2011-09-02 11:18:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 02 Sep 2011 13:15:43 +0200, ŁR napisał(a):

    > Oni ogólnie mają jakiś "burdel", mi przykładowo od kwietnia nie
    > wystawili żadnej faktury. Aż się boję jak wystawią zbiorczą i polecenie
    > zapłaty zabierze mi niemałą sumkę z konta.

    W zasadzie teoretycznie dokładnie taką, jakiej od kwietnia nie wzięli (więc
    powinna tam sobie leżeć), więc nie powinno być żadnego problemu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2011-09-02 11:54:36
    Od: ŁR <l...@W...pl>

    W dniu 2011-09-02 13:18, Waldek Godel pisze:
    > W zasadzie teoretycznie dokładnie taką, jakiej od kwietnia nie wzięli (więc
    > powinna tam sobie leżeć), więc nie powinno być żadnego problemu.

    Problemu nie ma, problem dotyczy tego że mają bałagan.

    Łukasz

  • 5. Data: 2011-09-02 12:00:14
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 02 Sep 2011 13:54:36 +0200, ŁR napisał(a):

    > Problemu nie ma, problem dotyczy tego że mają bałagan.

    Mają, to fakt, pewnie dlatego tak marnie przędą.
    Inna rzecz, że wolę taki bałagan niż taki jak jest np. w Netii.
    Tam to mają po pierwsze 100x gorszy, po drugie zawsze na twoją niekorzyść,
    czyli np. przychodzi faktura zamiast 300 zł to 3000 zł i się z nimi sądź.

  • 6. Data: 2011-09-02 12:19:03
    Od: ŁR <l...@W...pl>

    W dniu 2011-09-02 14:00, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > czyli np. przychodzi faktura zamiast 300 zł to 3000 zł i się z nimi sądź.

    Przerabiałem 2 razy podłączenie internetu i w tym 10 leciu już nie będę
    u nich próbował :)

    Łukasz

  • 7. Data: 2011-09-02 18:51:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-02 14:19, ŁR pisze:

    > Przerabiałem 2 razy podłączenie internetu i w tym 10 leciu już nie będę
    > u nich próbował :)

    Jak widzę mechanizm dobrze działa. Ja dla odmiany napiszę, że nie mam
    żadnych problemów z N-ką, bądź też z Netią - od jakiegoś czasu.
    Ile to ja się naczytałem narzekania na N-kowy multiroom, czy
    samą N-kę - jakoś znajomym działało, z multiroom-em też żadnych
    kłopotów nie miałem, a kupiłem jak tylko się pojawił.
    Podobnie z Netią. Trzeba wziąć poprawkę, że jak ludziom działa,
    to rzadko kiedy o tym piszą, a jak coś jest nie tak, albo trzeba
    sobie ponarzekać, to znajdzie się takich wielu i będą tworzyć
    niestworzone historie :)

  • 8. Data: 2011-09-05 06:32:56
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-09-02 01:08, K pisze:
> [...]
    > uwagi klientow. pytam kiedy? pan mi mowi ze nie potrafi mi powiedziec
    > kiedy i ze mam sledzic strone i forum. no kurwa... przeciez to jest

    największa bolączka to fakt "nie istnienia" infolini.
    czasem się zastanawiam, po co "oni" tam siedzą skoro
    na 90% pytań odpowiadają >nie mamy takiej informacji<.
    czego pragniesz się dowiedzieć to nie wiedzą, to kto ma wiedzieć?

    co do samego multiroom-u nie ma problemu.
    nie śledzisz wypowiedzi, więc nie wiesz, że dają go tylko
    nowym lub przedłużającym klientom.
    jak chodzi o czas obecny, faktycznie wstrzymane, myslę że
    kalkulują nową ofertę, bo ostatnio ktoś się u nich w głowę
    uderzył i ceny były nie do przyjęcia.
    ma być w tym miesiącu, jak będzie zobaczymy.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 9. Data: 2011-09-05 07:05:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > jak chodzi o czas obecny, faktycznie wstrzymane, myslę że
    > kalkulują nową ofertę, bo ostatnio ktoś się u nich w głowę

    No patrz, a jak pisałem to samo, to mnie wyzywałeś. ;-)

  • 10. Data: 2011-09-05 07:09:59
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-09-05 09:05, Cavallino pisze:

    > No patrz, a jak pisałem to samo, to mnie wyzywałeś. ;-)

    na temat działania infolini?
    hmm, może byłem nietrzeźwy ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32