  • 1. Data: 2010-06-21 22:24:55
    Temat: Fotografowanie aparatem cyfrowym - Krzymowski - co na CD?
    Od: Henio <p...@h...eu>

    Dostałem właśnie książkę "Fotografowanie aparatem cyfrowym" Bogdana
    Krzymowskiego ale zdziwiła mnie trochę zawartość dołączonej płyty.
    Więc proszę, niech mi ktoś napisze co było na płycie dołączanej
    oryginalnie do tej książki.
    (zakup z drugiej ręki)

  • 2. Data: 2010-06-21 22:37:35
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Henio" <p...@h...eu> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
[...]

    Śmignij Henio do empiku i sam sprawdź zamiast dupe zawracać :)

  • 3. Data: 2010-06-21 22:56:50
    Od: Henio <p...@h...eu>

    > mignij Henio do empiku i sam sprawd zamiast dupe zawraca :)

    znajdź mi to w empiku :P

  • 4. Data: 2010-06-21 23:00:50
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Henio" <p...@h...eu> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
    > mignij Henio do empiku i sam sprawd zamiast dupe zawraca :)

    znajdź mi to w empiku :P

    Empik to był przykład :) Śmignij gdzie tam chcesz :)

  • 5. Data: 2010-06-22 05:50:43
    Od: mbut <m...@w...pl>

    Santana pisze:

    > Użytkownik "Henio" <p...@h...eu> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...

    > znajdź mi to w empiku :P
    >
    > Empik to był przykład :) Śmignij gdzie tam chcesz :)
    ludzie są bardzo wygodni, zamiast samemu poszukać to szukają takiego,
    który to za niego zrobi.
    Człowieku nie zaśmiecaj tej strony śmieciami.

  • 6. Data: 2010-06-22 06:21:40
    Od: chomsky <m...@w...pl>

    On 22 Cze, 07:50, mbut <m...@w...pl> wrote:

    qj.googlegroups.com...

    > ludzie s bardzo wygodni, zamiast samemu poszuka to szukaj takiego,
    > kt ry to za niego zrobi.
    > Cz owieku nie za miecaj tej strony mieciami.

    Po to jest to forum by szukac pomocy i nie biegac po empikach. czegos
    nie rozumiecie?

  • 7. Data: 2010-06-22 06:50:59
    Od: lady mutant <l...@m...org>

    mbut pisze:
    > Santana pisze:

    > Człowieku nie zaśmiecaj tej strony śmieciami.

    sam śmiecisz... nie masz nic do powiedzenia
    poza pouczeniami, to po co zabierasz głos?

    --lm

  • 8. Data: 2010-06-22 12:29:39
    Od: Henio <p...@h...eu>

    Ludzie jakbym to widział w księgarni to bym kupił w księgarni!
    Nie chcę żeby ktoś latał po księgarniach - robiąc to za mnie!
    Pytam tylko tych co mają tą książkę, wystarczy otworzyć okładkę i
    wyjąć płytę z koperty.
    A jeśli nie macie tej książki, macie ale nie chcecie pomóc to Wy nie
    zaśmiecajcie pisząc posty które nie wnoszą kompletnie nic!
    A o czym jest ta grupa? więc przypomnę tytuł książki: "Fotografowanie
    aparatem CYFROWYM" !!

  • 9. Data: 2010-06-22 18:31:33
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    Użytkownik "mbut" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    >nie zaśmiecaj ... śmieciami.

    I nie cofaj do tyłu ;-)

  • 10. Data: 2010-06-22 19:00:08
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Henio pisze:
    > Ludzie jakbym to widział w księgarni to bym kupił w księgarni!

    Nie mam tej książki więc nie pomogę.
    Dziwi mnie natomiast informacja iż nie można jej
    dostać w sprzedaży;
    http://merlin.pl/Fotografowanie-aparatem-cyfrowym-sa
    mouczek_Bogdan-Krzymowski/browse/product/1,756399.ht
    ml