  • 1. Data: 2010-06-21 19:06:40
    Temat: Canon pixma IP4600 - kolorowy problem
    Od: "Hue Saturation" <n...@n...post.pl>

    Witam

    Drukarka canon pixma IP4600 prawie nowa, atramenty zamienne firmy Unink
    do dzisiaj bylo wszystko OK (drukowanie z word'a, foto, nadruki na CD) i
    nagle przestala "trzymać" kolory, tzn. czarny jest zaledwie szary/popielaty,
    czerwony raczej jak pomaranczowy. Jedynie zolty i zielony jest do
    zaakceptowania. Zrobilem czyszczenie glowicy (normalne i zaawansowane) i nie
    pomoglo. Stalo sie to podczas drukowania kilku kopii tego samego zdjecia, po
    wydrukowaniu 4 zdjec poprawnie na 5. kolor czarny pojawil sie jako popielaty
    i odcien tego zdjecia byl niebieskawy.
    Wydruk kolorowych paskow testowych pokazuje plynne wypelnienie kolorem
    poszczegolnych kolorow poza jednym tzn. BK (na monitorze jest on (pasek)
    pokazany jako szary a na testowym wydruku nie widac go w ogole.

    Co moze byc przyczyna takiego stanu. Glowy nie dam ze nie pogrzebalem w
    ustawieniach drukarki. Drukowalem kontrolnie prostokaty wypelnione jednym
    kolorem i powierzchnie sa calkowicie wypelnione bez zadnych rys czy ubytkow
    kolorem z tym ze prostokaty czarne drukuja sie jako szare a nawet wpadajace
    w zieleń.

    Moze ktos pomoc ?

  • 2. Data: 2010-06-21 21:34:37
    Temat: Re: Canon pixma IP4600 - kolorowy problem
    Od: guerilla <z...@g...com>

    Na 99% skończył ci się czarny po prostu.

  • 3. Data: 2010-06-22 05:32:46
    Od: "Hue Saturation" <n...@n...post.pl>

    Na 99% skończył ci się czarny po prostu.

    No, nie - az takim ignorantem nie jestem.

  • 4. Data: 2010-06-22 05:47:10
    Od: Marx <M...@n...com>

    W sterowniku drukarki jest test - wydrukuj go, to ma szanse dac ci
    odpowiedz. Tak jak kolega napisal prawdopodobnie skonczyl ci sie /zatkal
    sie czarny photo (ten mniejszy).
    Marx

  • 5. Data: 2010-06-22 12:24:23
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 6/21/2010 9:06 PM, Hue Saturation pisze:

    > Drukarka canon pixma IP4600 prawie nowa, atramenty zamienne firmy Unink
    > do dzisiaj bylo wszystko OK (drukowanie z word'a, foto, nadruki na CD) i
    > nagle przestala "trzymać" kolory ...

    To nie Ty pytałeś się jakiś czas temu jakich zamienników używać?

    Gdybyś używał oryginałów mógłbyś spytać się producenta albo oddać
    drukarkę do naprawy gwarancyjnej. Wiem, to są sposoby bezsensownie
    banalne, ale czasami się jednak sprawdzają.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 6. Data: 2010-06-22 13:24:27
    Od: krzysieksx <k...@g...com>

    On 21 Cze, 21:06, "Hue Saturation" <n...@n...post.pl> wrote:
> [...]
    > kolorem z tym ze prostokaty czarne drukuja sie jako szare a nawet wpadajace

    w sumie popieram pomysł o skończonym czarnym, nie sugeruj się, że
    właśnie wymieniałeś - zamienniki czasem są źle zrobione, zatkane,
    puste itp przypadki (przerabiałem an epsonowskich). Najlepiej weź i
    wymień tego czarnego na inną sztukę i sprawdź wydruki.
    Dodatkowo Ci podrzucę jeszcze jeden pomysł - nie wiem jak canon, ale
    epson dość dużą porcję atramentu przechowuje w głowicy, i można
    wydrukować parę stron zdjęć zanim nowe atramenty dotrą do dysz w
    głowicy. Może u Ciebie teraz dopiero skończył się tusz w głowicy, a
    czarny tusz nie działał nigdy...

    pozdrawiam Krzysiek

  • 7. Data: 2010-06-22 13:28:41
    Od: krzysieksx <k...@g...com>

  • 8. Data: 2010-06-22 13:51:26
    Od: krzysieksx <k...@g...com>

  • 9. Data: 2010-06-23 08:32:56
    Od: jurekk <j...@j...pl>

    Hue Saturation pisze:wony raczej jak pomaranczowy. Jedynie zolty i
> [...]
    > jednym kolorem i powierzchnie sa calkowicie wypelnione bez zadnych rys
    > czy ubytkow kolorem z tym ze prostokaty czarne drukuja sie jako szare a

    po prostu kup oryginały, miałem to samo, nie ma idealnych zamienników.

    Po wymianie , na początku drukarka jeszcze Ci drukowała ze starych
    zapasów tuszu jakie miała. Gdy doszły do "głosu" nowe włożone tusze
    pokazała się ich jakość.

  • 10. Data: 2010-06-23 10:17:59
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-06-23 10:32, jurekk pisze:
> [...]
    >
    > Po wymianie , na początku drukarka jeszcze Ci drukowała ze starych
    > zapasów tuszu jakie miała. Gdy doszły do "głosu" nowe włożone tusze

    jak kupe kupiles to kupa sie wydrukowala
    kup porzadne zamienniki to bedzie dobrze
    Marx