eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmFreemium z Virgin przestało się logować (tak wiem że freemium nie ma) › Freemium z Virgin przestało się logować (tak wiem że freemium nie ma)
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Freemium z Virgin przestało się logować (tak wiem że freemium nie ma)
    Date: Wed, 10 Apr 2019 21:14:16 +0200

    Cześć.

    Uzywałem karty Virgin jako awaryjnego lejka do internetu. Kiepski, ale
    za to tani jako dual sim.

    Karta przestała się z dnia na dzień logować do sieci.

    Możliwe że przekroczyłem jakiś termin, ale dałbym sobie głowę obciąć że
    "ładowałem" ją całkiem niedawno, z troche ponad pół roku temu a konto
    ważne rok.

    "sim card not provisioned" i tyle.

    Sam karta jest sprawna na tyle że da sie z nią dogadać ale nic więcej.

    Czy coś przeoczyłem? Jakąś katastrofę z Virgina? To była karta na
    freemium a podobno tą ofertę usuneli kilka miesięcy temu. Może
    zablokowali mi ją jednak z powodu dobrej zmiany?

    PS. Infolinia nic nie wie. Karta nic nie warta i nie opłaca mi się nawet
    wisieć na połączeniu, ale pytam z ciekawości, może ktoś miał podobnie i
    zna przyczynę.

    PS2. Na numerze mi nie zależy, ale tak sobie myślę co by było jak bym na
    nim miał U2F? Troche bieda.