  • 1. Data: 2011-08-20 07:08:05
    Temat: Frezowanie względem freza [;}]
    Od: "Psot" <p...@T...pl>

    Przeglądam bardzo poważną stronę zakładu mechanicznego i opisy: Że centrum
    CNC i tak dalej.Ale w osłupienie wprawiło mnie stwierdzenie - i tu proszę o
    komentarze-:
    Wyrózniamy 2 typy frezowania:
    .frezowanie względem freza
    .frezowanie względem materiału obrabianego

    Psot

  • 2. Data: 2011-08-20 07:55:22
    Temat: Re: Frezowanie względem freza [;}]
    Od: "WM " <c...@N...gazeta.pl>

    Psot <p...@T...pl> napisał(a):

    > (...) i tu proszę o komentarze-:
    > Wyrózniamy 2 typy frezowania:
    > ..frezowanie względem freza
    > ..frezowanie względem materiału obrabianego

    Zapewne można podawać parametry drogi freza kształtowego, lub parametry
    powierzchni obrabianej.

    WM

  • 3. Data: 2011-08-20 14:14:12
    Od: "W.Kr." <k...@p...onet.pl>

    > Zapewne można podawać parametry drogi freza kształtowego, lub parametry
    > powierzchni obrabianej.
    > WM
    Posuwy stołem na którym umocowany jest przedmiot.
    Nieruchomy stół z przedmiotem. Posuwy i ruchy przestawcze realizowane ruchami WR.

    W.Kr.

  • 4. Data: 2011-08-20 23:47:08
    Od: bartekltg <b...@o...pl>

    W dniu 2011-08-20 16:14, W.Kr. pisze:

    > Posuwy stołem na którym umocowany jest przedmiot.
    > Nieruchomy stół z przedmiotem. Posuwy i ruchy przestawcze realizowane ruchami WR.

    W idealnym świecie było by to to samo.
    A w rzeczywistym, jakie są korzyści
    z takiego a nie innego wyboru?

    pozdrawiam
    bartekltg

  • 5. Data: 2011-08-21 08:01:54
    Od: "W.Kr." <k...@p...onet.pl>

    > W idealnym świecie było by to to samo.
    > A w rzeczywistym, jakie są korzyści
    > z takiego a nie innego wyboru?
    > pozdrawiam
    > bartekltg

    Wielkość przedmiotu obrabianego a stąd rodzaj obrabiarki, np. frezarki wzdłużnej.
    Uklony,
    W.Kr.